loading...
دانلود فیلم های 2017
تبلیغات محیطی
reza بازدید : 1579 نظرات (1)

بالاخره دقایقی پیش یکی از مهمترین رونمایی های تکنولوژی 2015  توسط سامسونگ در بارسلون اسپانیا انجام شد+خلاصه مراسم                                                             

شایعات، افشاگری‌ها و انواع و اقسام تصاویر لو رفته از جدیدترین پرچمدار سامسونگ بالاخره امروز با معرفی رسمی «گلکسی اس6» و «گلکسی اس6 اج» به پایان رسید.


بازار در سال گذشته گلکسی اس5 را یکی از اشتباهات سامسونگ معرفی میدانست. قابلیت‌های گوناگون و یک صفحه نمایش فوق العاده اگرچه از جنبه‌های عالی این گوشی برشمرده می‌شد، اما حضور چشمگیر پلاستیک و طراحی به غایت تکراری آن، کل موجودیت گوشی را زیر سؤال می‌برد. (هر چند طرفداران پر و پا قرص برند سامسونگ چنین اعتقادی ندارند!) پس قدم نگذاشتن در مسیر سال گذشته پیشبینی چندان دشواری نبود.

سامسونگ پس از معرفی گلکسی اس5 و انتقادات مختلف، به سمت طراحی جدید رفت و در نهایت با به کارگیری فلز مسیری نو را در دپارتمان طراحی خود در پیش گرفت. امروز حاصل چنین سیاستی، به تولید زیباترین گوشی سامسونگ منتج شده است. بدون شک گلکسی اس6 و اس6 اج با طراحی کاملا جدید و احساس متفاوتی که نسبت به محصولات قدیمی‌تر سامسونگ منتقل می‌کنند، نمایندگانی کاملا شایسته برای مسیر جدیدی هستند که سامسونگ در آن قدم گذاشته است.

سامسونگ پرچمدار خود را در قالب دو محصول اما با ظاهری تقریبا مشابه به بازار معرفی کرده است. «گلکسی اس6» دارای یک صفحه نمایش مسطح، فریم فلزی و پنل شیشه ای در جلو و عقب است. از طرف دیگر «گلکسی اس6 اج» با دارابودن ویژگی‌های ذکرشده، یک تفاوت آشکار دارد و آن حضور یک انحنای زیبا در صفحه نمایش آن است. حضور همین انحنای چشم‌نواز در پرچمدار جدید سامسونگ، هیبتی خاص به آن بخشیده و تمایز آشکارش نسبت به دیگر محصولات بالارده بازار را به نمایش می‌گذارد. این انحنا پیش‌تر نیز در گلکسی نوت اج حضور داشت، اما در گلکسی اس6 اج بلکه در دو سمت گوشی واقع شده و البته از شدت آن کم شده است.

هر دوی این گوشی‌ها تماما از فلز و شیشه ساخته شده‌اند و دیگر اثری از پلاستیک در آن مشاهده نمی‌شود. این تغییر را نباید دست کم گرفت. سامسونگ بالاخره پرچمداری را تولید کرده که به واقع ارزش یک قیمت بالا را خواهد داشت. پنل های عقب و جلوی این گوشی‌ها از گوریلا گلس 4 تولید شده‌اند و فریم فلزی نیز به شکل قابل توجهی زیباتر از پلاسیک به کار رفته در گوشی‌های پیشین سامسونگ است.

تنها "طراحی" پرچمدار جدید نبوده که توجهات سامسونگ را معطوف خود کرده است، بلکه سامسونگ در طراحی سخت افزارهای درونی نیز به اختصاصی‌ترین شکل ممکن و با تمرکزی وصف‌شدنی ظاهر شده است. پردازنده پرچمدار سامسونگ به یک چیپست 64 بیتی اگزینوس هشت هسته ای 7420 تولیدی سامسونگ مجهز است. صفحه نمایش 5.1 اینچ با رزولوشن QHD، سه گیگابایت رم، حافظه‌های داخلی 32، 64 و 128 گیگابایت (اشاره ای به مدل 16 گیگابایتی نشده)، دوربین 16 مگاپیکسل دوربین عقب با لرزشگیر تصویر لیزری، یک سنسور اثرانگشت در دکمه Home که دیگر نیازی به سوایپ کردن انگشت بر روی آن وجود ندارد، یک سنسور مادون قرمز ضربان قلب که سامسونگ می‌گوید در بالانس نور سفید نیز به دوربین کمک می‌کند، پشتیبانی از شارژ وایرلسی Qiو PMA، سرعت شارژ 1.5 برابری نسبت به گلکسی اس5، اسپیکر با قدرتی 1.5 برابری نسبت به مدل موجود در گلکسی اس5 و پشتیبانی از سامسونگ پی از طریق NFC و یا MFT که با همکاری LoopPay طراحی شده است، از ویژگی های قابل توجه پرچمداران جدید سامسونگ است.

البته این کن فیکون و دگرگونی طراحی برای سامسونگ بی‌هزینه نبوده است. ویژگی‌های مشهور گوشی‌های سامسونگ چون باتری قابل تعویض، اسلات میکرو اس‌دی و ضدآب بودن جایی در گلکسی اس6 و اس6 اج ندارند. اتفاقی که ممکن است زمان زیادی را از سامسونگ برای قانع کردن طرفداران قدیمی‌اش صرف کند.

سامسونگ ویژگی‌های نرم افزاری را نیز تا حد امکان کاهش داده است. سامسونگ می‌گوید که ویژگی‌های نرم افزاری حالا 40 درصد کمتر شده‌اند. هر چند در مجموع باز هم همان حس کار با یک اینترفیس سامسونگ وجود خواهد داشت. (اینترفیس جدید بر پایه اندروید لالی پاپ طراحی شده است.)

برای طراحی هر محصولی لزوما باید یک منبع الهام نیز باشد. حدس بزنید منبع الهام سامسونگ برای طراحی گلکسی اس6 و اس6 اج چه بوده است؟ به نظر میرسد آیفون! طراحی پرچمداران جدید سامسونگ به شکل قابل توجهی از آیفون 6 الهام گرفته شده است. به زاویه‌های گلکسی اس6 توجه کنید و محال است به یاد آیفون 6 نیفتید. انگشت خودتان را بر روی دکمه Home مجهز به سنسور اثر انگشت بگذارید و باز هم آیفون. حتی عده ای برآمدگی دوربین پشتی را نیز اگرچه اختصاصی سامسونگ است (!) اما مشابه با کارایی برآمدگی آیفون 6 می‌دانند.

البته این مشابهت‌ها عجیب نیست و درگذشته نیز سامسونگ با این طراحی‌ها فروش بالایی را تجربه کرده، اما زمینه ساز دعواهای حقوقی بسیاری نیز با اپل بوده است. بعید است که گلکسی اس6 آغازی برای دعواهای جدید باشد، اما مشابهت آن با آیفون 6 غیرقابل انکار است.

از میان این دو، گلکسی اس6 اج بیش از دیگر مدل توجهات را به خود جلب کرده است. خبرنگار The Verge می‌گوید که وجود این انحنا سوایپ یا کشیدن بر روی صفحه نمایش را آسان‌تر کرده است. این انحنا چون نوت اج، چشمگیر نبوده و دارای یک طراحی کاملا متقارن با طراحی اصلی گوشی است. همین مورد باعث تجربه بهتر کار با این انحنا نسبت به نوت اج شده است. همچنین بر خلاف نوت اج، سامسونگ از انحنای گلکسی اس6 اج برای نمایش اطلاعات خاصی استفاده نمی‌کند. این انحنا برای نمایش ساعت به کار می‌رود، اما خبرها، لانچر اپلیکیشن ها و پنل نوتیفییکیش ها کاملا حذف شده‌اند.

شاید تحت تأثیرگذارترین بخش دوربین جدید سامسونگ باشد. سامسونگ می‌گوید که به انتقادات گوش فرا داده و در طراحی دوربین جدید بیشترین دقت را داشته است. اپلیکیشن دوربین به سرعت هر چه تمام‌تر عمل و تصویربرداری می‌کند، و دوبار کلیک بر روی دکمه Home نیز به راحتی اپلیکیشن دوربین را فعال می‌کند. در عین حال به گفته خبرنگار The Verge تصاویر بسیار با کیفیتی را نیز به ثبت می‌رساند. در دوربین یک سیستم Focus Tracking اتوماتیک هم وجود دارد که برای اولین بار در یک دستگاه موبایل گنجانده شده است. سامسونگ می‌گوید سنسور مادون قرمزی که برای ثبت ضربان قلب کاربرد دارد، می‌تواند در افزایش بالانس نور سفید نیز نقش ایفا کند.

گلکسی اس6 و گلکسی اس6 اج دارای یک سیستم پرداخت جدید به نام «سامسونگ پی» هستند. این سیستم از تکنولوژی شرکت LoopPay بهره می‌برد که مدتی قبل توسط سامسونگ خریداری شد و می‌توان از آن در تقریبا تمامی خرده‌فروشی‌ها استفاده کرد. گلکسی اس6 از چیپ NFC به همراه سنسور اثر انگشت در دکمه Home نیز برای پرداخت‌ها پشتیبانی می‌کند که در این مورد کاملا شبیه به «اپل پی» طراحی شده است. این سیستم البته فعلا فعال نشده و در تابستان رسما رونمایی خواهد شد.

سامسونگ در کنار گلکسی های جدید خود، نسخه جدیدی از Gear VR های خود را هم معرفی کرده است. Gear VR جدید 15 درصد کوچک‌تر مدل تولید شده برای گلکسی نوت 4 است و بهبودهایی چون شارژ بهتر از طریق یو اس بی بر روی آن اعمال شده است.

این گوشی ها به گفته سامسونگ از روز دهم ماه آوریل وارد بازارهای بین المللی خواهد شد. سامسونگ قیمت پرچمداران جدید خود را مشخص نکرده، اما از همین حالا می‌توان قیمت بالاتر مدل اج را پیشبینی کرد. گلکسی اس6 در رنگ‌های مشکی، طلایی و آبی و مدل اس6 اج نیز در رنگ‌های سفید، مشکی، طلایی و سبز عرضه خواهد شد.

سامسونگ سال 2014 سختی را پشت سر گذاشت. کاهش شدید سود بخش موبایل باعث نگرانی‌هایی جدی در مورد آینده کاری سامسونگ به عنوان بزرگ‌ترین تولیدکننده اسمارت فون در دنیا شده است و سامسونگ نیاز به یک محصول بزرگ‌تر، بهتر و جدیدتر دارد. اگر دقت کوچکی در پرچمدار جدید سامسونگ داشته باشیم می‌توانیم به وضوح نیل به چنین محصولی را در قدم‌های سامسونگ تشخیص دهیم. 

گلگسی اس6 و گلگسی اس6 اج بدون هیچ تردیدی بهترین و زیباترین گوشی‌های سامسونگ تا امروز هستند. سوال مهم و کلی این است که آیا ساموسنگ پس از مدت‌ها در تولید یک پرچمدار خواستنی موفق بوده است. جواب ما بله است. جواب شما چیست؟


تصاویر گلکسی اس6



















تصاویر گلکسی اس6 اج











NETWORK Technology GSM / HSPA / LTE
LAUNCH Announced 2015, March
Status Coming soon. Exp. release 2015, April 10
BODY Dimensions 143.4 x 70.5 x 6.8 mm (5.65 x 2.78 x 0.27 in)
Weight 138 g (4.87 oz)
Build Corning Gorilla Glass 4 back panel
SIM Nano-SIM
  - Fingerprint sensor (PayPal certified)
- Samsung Pay (Visa, MasterCard certified)
DISPLAY Type Super AMOLED capacitive touchscreen, 16M colors
Size 5.1 inches (~70.7% screen-to-body ratio)
Resolution 1440 x 2560 pixels (~577 ppi pixel density)
Multitouch Yes
Protection Corning Gorilla Glass 4
  - TouchWiz UI
PLATFORM OS Android OS, v5.0.2 (Lollipop)
Chipset Exynos 7420
CPU Quad-core 1.5 GHz Cortex-A53 & Quad-core 2.1 GHz Cortex-A57
GPU Mali-T760
MEMORY Card slot No
Internal 32/64/128 GB, 3 GB RAM
CAMERA Primary 16 MP, 3456 x 4608 pixels, optical image stabilization, autofocus, LED flash
Features Geo-tagging, touch focus, face detection, Auto HDR, panorama
Video 2160p@30fps, 1080p@60fps, 720p@120fps, HDR, dual-video rec.
Secondary 5 MP, 1080p@30fps, dual video call, Auto HDR
SOUND Alert types Vibration; MP3, WAV ringtones
Loudspeaker Yes
3.5mm jack Yes
COMMS WLAN Wi-Fi 802.11 a/b/g/n/ac, dual-band, Wi-Fi Direct, hotspot
Bluetooth v4.1, A2DP, LE, apt-X
GPS Yes, with A-GPS, GLONASS, Beidou
NFC Yes
Infrared port Yes
Radio No
USB microUSB v2.0 (MHL 3 TV-out), USB Host
FEATURES Sensors Accelerometer, gyro, proximity, compass, barometer, gesture, heart rate
Messaging SMS(threaded view), MMS, Email, Push Mail, IM
Browser HTML5
Java Yes, via Java MIDP emulator
  - Wireless charging (Qi/PMA/WPC) - market dependent
- ANT+ support
- S-Voice natural language commands and dictation
- Smart stay, Smart pause, Smart scroll
- Air gestures
- OneDrive (115 GB cloud storage)
- Active noise cancellation with dedicated mic
- MP4/DivX/XviD/WMV/H.264 player
- MP3/WAV/WMA/eAAC+/FLAC player
- Photo/video editor
- Document editor
BATTERY   Non-removable Li-Ion 2550 mAh battery
Stand-by  
Talk time  
MISC Colors White Pearl, Black Sapphire, Gold Platinum, Blue Topaz

نتایج بنچمارک گلکسی اس 6 اج منتشر شد

نتایج بنچمارک گلکسی اس 6 اج منتشر شد

 شب گذشته سامسونگ بالأخره پس از انتشار شایعات و تصاویر فراوان، گوشی‌های‌هوشمند خود را معرفی کرد. حال نتایج بنچمارک مربوط به گلکسی S6 اج منتشر شده است. هر دو گوشی‌هوشمند سامسونگ از سخت‌افزار مشابهی بهره می برند. گلکسی S6 اج موفق شده در بنچمارک انتوتو امتیاز ۶۹٫۰۰۰ را به خود اختصاص دهد.

EdgeBench 1

شاید یکی از جالب‌ترین مواردی که بتوان در مورد بنچمارک گلکسی S6 اج بیان کرد، سرعت خواندن و نوشتن روی حافظه‌ی رم باشد. براساس اطلاعاتی که بنچمارک AndroBench، در اختیارمان گذارده، می‌تون به روشنی دید که گوشی‌هوشمند سامسونگ قادر است نرخ نوشتن متوالی اطلاعات ۱۳۹.۰۸ مگابایت در ثانیه را داشته باشد. سرعت خواندن اطلاعات متوالی از حافظه‌ نیز ۳۱۴.۸۷ مگابایت در ثانیه است که با مقایسه‌ی این اعداد با نرخ خواندن و نوشتن اطلاعات در گلکسی S5 می‌توان به خارق‌العاده بودن این اعداد پی برد. در گلکسی S5 سرعت خواندن و نوشتن اطلاعات به ترتیب ۱۷۶ و ۱۳ مگابایت در ثانیه است. نرخ خواندن تصادفی اطلاعات در گلکسی S6 اج نیز ۷۷.۲ مگابایت در ثانیه است.

EdgeBench 2

این گوشی‌هوشمند موفق شده در ینچمارک T-Rex نرخ ۳۰ فریم بر ثانیه را ثبت کند. نتایج بنچمارک اکسینوس ۷۴۲۰ نیز قدرت این تراشه را در عملکرد چند هسته‌ای در مقایسه با اسنپ‌دراگون ۸۱۰ بسیار بهتر نشان می‌دهد.

EdgeBench 3

به روز رسانی مداوم این پست ....

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط Samsung Mobile در تاریخ 1398/07/17 و 21:12 دقیقه ارسال شده است

Sharing this content is really good to me thank you.


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
بک لینک