loading...
دانلود فیلم های 2017
تبلیغات محیطی
reza بازدید : 15593 نظرات (0)

نسخه های کلاینت 2015 ویندوز .مک ولینوکس قرار گرقت

قابلیت انتقال فایل از گوشی به گوشی و کامپیوتر به گوشی و گوشی به کامپیوتر

نرمافزارشبیه zapyaبرای کامپیوتر

قبلا Zapya برای ارسال فایل ها با سرعت فوق العاده (150 مگابیت) و از درگاه وایرلس از یک گوشی به گوشی دیگر را معرفی کردی که مورد استقبال بالایی از طرف دوستان روبرو شد . در این پست قصد معرفی نرم افزاری دیگر با  نام SuperBeam WiFi Direct Share Pro را داریم که هم اکنون آخرین نسخه pro و آنلاک آن از طریق همین پست به صورت رایگان در اختیار شما قرار می گیرد . این نرم افزار  آسان ترین و سریع ترین نرم افزار جهت به اشتراک گذاری فایل های حجیم بین دستگاه های اندرویدی از طریق وایرلس و با سرعت بسیار بالا است که تقریبا در هیچ نرم افزار اندرویدی ای چنین قابلیتی وجود ندارد .

همچنین با استفاده از این نرم افزار ، گوشی های اندرویدی قادر هستند از طریق کد QR (با استفاده از کدخوان QR که خود نرم افزار مجهز به آن است و قادر است این کدها را اسکن کند ) و NFC یا با استفاده از کلید اشتراک دستی جفت شوند. کار با این نرم افزار بسیار ساده است و نیاز به هیچ آموزش قبلی ای ندارد . کافیست بر روی گوشی آندرویدی خود فایل مورد نظرتان را برای ارسال انتخاب کنید و سپس در گوشی مقابل با اسکن کد QR و یا روش های دیگر ارسال فایل که این نرم افزار در اختیار شما قرار می دهد به ارسال فایل هایتان بپردازید . آخرین نسخه از این نرم افزار از ادامه مطلب همین پست از سایت لئو دانلود  قابل دانلود است .

تغییرات : 

  • اضافه شدن چندین زبان جدید به برنامه
  • قابلیت غیر فعال کردن صدای اسکنر QR Code
  • رفع مشکل ذخیره کردن فایل در اندروید 4.4
  • تقویت فرایند دانلود و ارور یابی
  • قابلیت نمایش دانلود بر حسب MBps
  • بهبود رابط کاربری در ارسال و ذخیره کردن فایلها
  • رفع دیگر باگهای جزئی برنامه

آموزش نسخه کلاینت ویندوز

بعد از نصب نسخه ویندوز با راست کلیک روی فایل مورد نظر در قسمت sen to super beam را انتخاب کنید سپس بار کد ایجاد میشود که با qr موجود در برنامه اندروید باید اسکن کنید سپس محل ذخیره را انتخاب کنید تا اتصال برقرار شود 

توج کنید برای انتقال فایل ها بین گوشی و pc باید گوشی با اتصال وای فای به مودم وایرلس متصل به pc وصل شود 

نکته : تمام فایل های دریافتی از طریق این نرم افزار در مسیر SDcard/SuperBeam  ذخیره می گردد و قابل دسترسی است . 

لینک های دانلود
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
بک لینک