loading...
دانلود فیلم های 2017
تبلیغات محیطی
reza بازدید : 1327 نظرات (0)

م جدید و بسیار زیبای اعترافات ذهن خطرناک من

دانلود فیلم ایرانی اعترافات ذهن خطرناک من

فیلم ایرانی اعترافات ذهن خطرناک من با کیفیت عالی DVD با لینک مستقیم به همراه لینک کمکی

 

” توجه : در صورت نارضایتی صاحب اثر لینک دانلود حذف می شود “

سال تولید : ۱۳۹۳

ژانر : اجتماعی

محصول : ایران

کارگردان : هومن سیدی

بازیگران : سیامک صفری، نگار جواهریان، عباس غزالی، چکامه چمن ماه، میثاق زارع، بیژن سراج، بابک بهشاد، رویا نونهالی، بابک حمیدیان، هومن سیدی، میترا حجار

خلاصه داستان :فیلم اعترافات ذهن خطرناک من فیلم در یک ٢۴ ساعت مى گذرد و داستان مردى است که در یک روز کامل هیچ چیزى را به یاد نمى آورد.

 

لینک های دانلود فیلم اعترافات ذهن خطرناک من حجم بالا

  • لینک مستقیم»
  • Upload Boy»
  • Upload Baz»

 

  • لینک های دانلود فیلم اعترافات ذهن خطرناک من حجم پایین
  • لینک مستقیم»
  • Upload Boy»
  • Upload Baz»

.فعال شدن لینک دانلود بعد از پخش در سینمای خوانگی

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
بک لینک