loading...
دانلود فیلم های 2017
تبلیغات محیطی
reza بازدید : 2225 نظرات (0)

 دانلود مستند HOME 2009  خانه دوبله فارسی کیفیت 1080P

کیفیت: 1080p /720 فوق العاده (دو دوبله فارسی)

محصول کشور: فرانسه

ستارگان: Glenn Close, Yann Arthus-Bertrand, Jacques Gamblin

کارگردان: Yann Arthus-Bertrand

ژانر: مستند | درام | خانوادگی

امتیاز IMDb: 8.6 از 10 - میانگین رای 17,032 نفر

بی اغراق می توان گفت در بین تمام فیلم هایی که در مورد طبیعت ساخته شده است این مستند از لحاظ جلوه های بصری و تصاویر نمایش داده شده از نقاط مختلف زمین بی همتا می باشد، تصاویری خیره کننده و بسیار بسیار دیدنی از سراسر جهان که هر بیننده ای را در جای خود میخ کوب می کند. در واقع این فیلم انقلابی در صنعت ساخت مستند به حساب می آید. موسیقی متن بسیار زیبا که برگرفته از موسیقی های ملل مختلف دنیا از جمله کشور عزیز ما ایران است زیبایی این مستند رو دو چندان کرده است. در یک کلام می توان ادعا کرد که این مستند زیباترین مستند ساخته شده تا کنون در زمینه طبیعت می باشد.

"خانه"، فیلمی از یان-آرتور برتراند (Yann Arthus-Bertrand) است که درباره خانه ی ما در کهکشان، یعنی زمین ساخته شده است. این فیلم به طور صد در صد شامل تصویربرداری هوایی از مکان های مختلف کره زمین در 54 کشور دنیاست. در این مستند نشان داده می شود که تنوع زیستی برروی زمین چقدر زیاد است و بشر چگونه تعادل زیستی بر روی این سیاره را تهدید می کند. این فیلم در 5 ژوئن سال 2009 همزمان در 181 کشور دنیا عرضه شد و رکورد تعداد نمایش فیلم را در تاریخ از آن خود کرد.
این مستند توسط موسسه Goodplanet با همکاری 88000 نفر و پشتیبانی برند ها و شرکت های معروفی همچون: Gucci, Puma, Alexander McQueen, Ellos, Fnac, CFAO, Bottega Veneta, Sergio Rossi, Boucheron و ... تهیه شده است.

دانلود مستند HOME 2009  خانه دوبله فارسی

کیفیت 1080P

دانلود

کیفیت 720

دانلود

 

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
بک لینک