loading...
دانلود فیلم های 2017
تبلیغات محیطی
reza بازدید : 5237 نظرات (2)

بن افلک نویسنده و کارگردان فیلم بتمن خواهد بود

فیلم بتمن و سوپر من 2016 

روز گذشته کمپانی برادران وارنر سرانجام اولین تریلر رسمی فیلم "بتمن vs. سوپرمن : طلوع عدالت" را منتشر کرده و به انتظارها برای ملاقات با بتمن جدید پایان داد.این فیلم که از روی کمیکی با همین مضمون الهام گرفته شده، به بتمن نسخه‌های کریستوفر نولان هیچ ارتباطی نداشته اما در ادامه‌ی اتفاقات فیلم سوپرمن با بازی هنری کاویل، "مرد فولادین" خواهد بود.

همانطور که از نام فیلم پیداست، محور اصلی داستان حول درگیری بین سوپرمن و بتمن رخ میدهد. انتشار اولین تریلر، تا حد زیادی به حدس و گمان ها بر خط داستانی فیلم پایان داد. سوپرمن شکست ناپذیر، پس از نجات دنیا در "مرد فولادین" به مقام ابرقهرمانی در بین دولتمردان و ارتش دست پیدا کرده و به عبارتی تبدیل به اهرم نظامی ایالات متحده میشود. حال در "طلوع عدالت" ما شاهد منحرف شدن او از هدفش خواهیم بود. "بروس وین" که مدت هاست در قالب بتمن در خیابان ها ظاهر نشده، نمی تواند حضور یک ابرقهرمان منحرف شده را که کشور را به مرز بحران کشیده تحمل کند و به مبارزه ی وی می رود... 

 

تریلر اول این فیلم را می توانید با سه کیفیت bluray متفاوت از لینک های زیر دانلود کنید :

480p 

 720p 

1080p

تریلر دوم در تاریخ 10/7/2015 این فیلم را می توانید کیفیت bluray متفاوت از لینک های زیر دانلود کنید :

 

 720

480

به نقل از اینترتینمنت ویکلی، اولین تصاویر رسمی از فیلم پرحاشیه و معروف Batman v Superman: Dawn of Justice منتشر شد. در تاریخ 11 تیر 94

همیشه تابستان فصل شلوغ و پرکاری برای خبرگزاری های سینمایی بوده است خصوصا در سال های اخیر که موج عظیمی از فیلم های ابرقهرمانانه و پر فروش گیشه های سینماها را به خود اختصاص داده اند، یکی از فیلم های پر حاشیه و خبرساز که طرفداران و منتقدان بسیاری جذب کرده آن هم در حالی که یک سال به انتشار آن باقی مانده است، فیلم ابرقهرمانی کمپانی دی سی کمیک، "بتمن در مقابل سوپرمن : طلوع عدالت" (Batman v Superman: Dawn of Justice) است.

این فیلم که از آن به عنوان قسمت دوم فیلم موفق Man of steel یاد میشود، در واقع آغازگر دنیای سینمایی کمپانی دی سی است چرا که علاوه بر دو قهرمان معروف و محبوب خود چند تن از دیگر شخصیت های این کمپانی همچون واندر وومن، آکوامن و سایبرگ نیز در این فیلم حضور خواهند داشت.

چندی پیش اولین تریلر این فیلم و خلاصه داستان آن منتشر شدند و حالا اولین تصاویر رسمی از فیلم در مجله اینترتینمنت ویکلی منتشر شد و نکته قابل توجه حضور بتمن (بن افلک) در کنار دیانا پرینس (واندر وومن – با بازی Gal Gadot) است که این سوالی را بوجود می آورد، بتمن با واندر وومن چه کار میتواند داشته باشد؟

سوالات دیگری درباره این فیلم وجود دارد که برای یافتن پاسخ آن باید تا 25 مارس 2016، 6 فروردین سال آینده منتظر بمانیم، البته هفته آینده نیز در در جشنواره کمیک کان، عوامل این فیلم ممکن است اطلاعات بیشتری درباره فیلم به ما بدهند، که در این صورت از طریق صفحه اینستاگرام میتوانید پیگیر اخبار این فیلم باشید. 

بن افلک نویسنده و کارگردان فیلم بتمن خواهد بود

به نقل از دیجیتال اسپای، بن افلک بازیگر و کارگردان برنده جایزه اسکار، کارگردان فیلم انفرادی بتمن خواهد بود.

مدتی پیش شایعه ای مبنی بر کارگردانی این فیلم توسط افلک منتشر شد و بخشی از آن نیز به حقیقت پیوست. بن افلک که تا کنون بر مسند کارگردانی فیلم های تحسین شده ای همچون Argo و The Town نشسته است علاوه بر کارگردانی این اثر، فیلم نامه آن را نیز به رشته تحریر در خواهد آورد. او در این حرفه نیز به خاطر فیلم نامه اثر تحسین شده و موفق Good Will Huntingموفق به کسب جایزه اسکار شده است.

البته جف جانز که ید طولایی در نوشتن کمیک بوک و فیلم نامه سریال های کمیک بوکی همچون Arrow و The Flash دارد، در نوشتن فیلم نامه این اثر به افلک کمک خواهد کرد.

بن افلک که اولین حضورش در نقش بتمن در فیلم Batman v Superman: Dawn of Justice خواهد بود علاوه بر آن باید درSuicide Squad که فیلمی متشکل از ویلیان های کمپانی دی سی است نیز این نقش را ایفا نماید.

بن افلک هم اکنون در حال کار روی پروژه جدیدیش، Live by Night میباشد که علاوه بر کارگردانی و نویسندگی، همچون فیلم های قبلی در نقش اصلی آن نیز حضور خواهد یافت.  هنوز تاریخ اکران فیلم بتمن مشخص نشده اما گفته میشود آغاز فیلم برداری آن پس از Live by Night خواهد بود.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط شهریار در تاریخ 1394/05/07 و 9:43 دقیقه ارسال شده است

داستان فیلم به نظرخیلی با حاله شکلک

این نظر توسط احمد در تاریخ 1394/04/11 و 20:26 دقیقه ارسال شده است

وای وقتی این فیلم اکران شود چه غوغایی شود شکلک


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
بک لینک