loading...
دانلود فیلم های 2017
تبلیغات محیطی
reza بازدید : 805 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید کامران تفتی بنام باج

دانلود آهنگ جدید کامران تفتی بنام باج با بالاترین کیفیت

ترانه و آهنگ : میثاق راد , تنظیم : آرش خادمی

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

متن آهنگ جدید کامران تفتی بنام باج :


بیا برگرد کنار من که دنیام به تو محتاجه
همون میشم که تو میخوای تو فک کن این یه جور باجه
نبودم قد رویاهات نبودم اونکه میخواستی
من هرکاری واست کردم که پای عشق من وایسی
چقدر راحت داری میری چقدر این قصه غمگینه
چشام حتی تو بیداری داره کابوس میبینه
دلم درگیره آشوبم دارم سرگیجه میگیرم
یه کاری با دلم کردی که حتی از خودم سیرم

♫♫♫♫♫♫

دانلود آهنگ جدید کامران تفتی بنام باج

♫♫♫♫♫♫

بیا برگرد که احساسم بهونه ی تورو داره
من از تو میگذرم اما دلم دست بر نمیداره
چقدر راحت چقدر ساده چشاتو روی من بستی
توی دنیای تو مردم ولی تو تو دلم هستی
چقدر راحت داری میری چقدر این قصه غمگینه
چشام حتی تو بیداری داره کابوس میبینه
دلم درگیره آشوبم دارم سرگیجه میگیرم
یه کاری با دلم کردی که حتی از خودم سیرم

 

آموزش دانلود

برای دانلود روی لینک دانلود راست کلیک کنید و گزینه save as ... را بزنید.دانلود با کیفیت 320 - 7.30 مگابایت

دانلود با کیفیت 320 - 7.30 مگابایت

 

دانلود آهنگ جدید کامران تفتی بنام باج

دانلود با کیفیت 128 - 3.00 مگابایت

 

دانلود با کیفیت 128 - 3.00 مگابایت

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
بک لینک