loading...
دانلود فیلم های 2017
تبلیغات محیطی
reza بازدید : 6935 نظرات (0)

از در جستجوی نمو 2 تا داستان اسباب بازی 4 ، انیمیشن هایی دو سال آینده دیزنی و پیکسار

به نقل از Collider، جان لستر کارگردان انیمیشن های معروف کمپانی های دیزنی و پیکسار روز گذشته در یک نشست خبری 2 ساعته که در حاشیه اکران انیمیشن جدید پیکسار در جشنواره کن، درون‌ـه بیرون برگزار شد برنامه اکران انیمیشن های این شرکت ها را که طی 2 سال آینده منتشر خواهند شد اعلام کرد.

در ادامه بررسی کوتاه درباره هر یک از این انیمیشن ها خواهیم داشت و اطلاعات منتشر شده از آنها را در اختیار شما گذاشته ایم.

دانلود انیمشن 2016

دایناسور خوب / The Good Dinosaur

اولین تجربه کارگردانی پیتر سان، انیماتور انیمیشن های شرکت پیکسار، درباره یک آپاتوساروس به نام آرلو است که پدرش را گم میکند، او که درون رودخانه میفتد و از خانه دور میشود، بعد از بیدار شدن در راه بازگشت به کوهستان به پسری غارنشین به نام اسپات برمیخورد که با وی هم مسیر است.

Lucas Neff ، Judy Greer، Neil Patrick Harris، John Lithgow و Bill Hader صداپیشگان نقش های اصلی این انیمیشن را تشکیل میدهند. انیمیشنی که به گفته کارگردان آن در تلاش است تا پاسخ این سوال را بدهد که «چی میشد اگر دایناسور ها منقرض نمیشدند؟»

25 نوامبر – 4 آذر امسال تاریخ اکرانی است که برای این انیمیشن در نظر گرفته شده است.

دانلود انیمشن 2016 در جستجوی نمو 2

در جستجوی دُری / Finding Dory

داستان قسمت دوم انیمیشن معروف و محبوب پیکسار ، در جستجوی نمو که سال 2003 اکران شد و فروش 936 میلیون دلاری آن را تبدیل به یکی از پر فروش ترین انیمیشن های تاریخ کرد، شش ماه بعد از قسمت اول اتفاق می افتد، اینبار دُری، مارلین و نمو تصمیم میگیرند بدنبال خانواده دُری بگردند. این سه در ماجراجویی خود به بخشی از اقیانوس آرام راه پیدا میکنند که مخصوص کشتی های باری است و همچنین دوست های جدیدی پیدا میکنند از جمله یک اختاپوس و یک وال کوسه به نام دستینی که فکر میکند وال است در حالی که در واقع یک کوسه است!

Ellen DeGeneres، Albert Brooks، Diane Keaton، Eugene Levy و Ty Burrell صداپیشگان اصلی انیمیشن هستند.

این انیمیشن که همچون قسمت اول توسط اندرو استنتون کارگردانی شده است، از 17 ژوئن – 28 خرداد سال آینده به گیشه راه پیدا خواهد کرد.

دانلود انیمشن 2016 داستان اسباب بازی 4

داستان اسباب بازی 4 / Toy Story 4

هنوز دو سال تا اکران این انیمیشن زمان باقی است بنابراین اطلاعات زیادی از آن در دسترس نیست فقط اینکه جان لستر، کارگردان دو قسمت اول این مجموعه دوست داشتنی و پر فروش به مسند کارگردانی بازگشته و به همراه اندرو استاتون در حال نوشتن فیلم نامه آن است. تنها اینکه به گفته لستر این قسمت ربط چندانی به قسمت های قبلی نخواهد داشت و باز و وودی را در داستانی متفاوت در دنیای اسباب بازی ها خواهیم دید.

البته برای دیدن این انیمیشن باید تا 16 ژوئن سال 2017 (26 خرداد 1396)، صبر داشته باشید!

دانلود انیمشن 2016

زوتوپیا / Zootopia

والت دیزنی برای انیمیشن ماجراجویانه خود دنیایی جدید خلق کرده، شهری به نام زوتوپیا که در آن انسانی وجود ندارد و فقط حیوانات در آن حرف میزنند و زندگی میکنند. داستان حول روباهی به نام نیک وایلد اتفاق میافتد که متهم به جرمی شده که مرتکب نشده است. او که پا به فرار میگذارد باید بهترین پلیس شهر که یک خرگوش به نام جودی هاپس است را در جستجوی خود میبیند. اما خود جودی نیز به توطئه متهم میشود و این دو تصمیم میگیرند با هم کار کنند و بیگناهی خود را ثابت کنند.

بایرون هاوارد(گیسوکمند) و ریچ مور(رالف خرابکار)، انیمیشن را از روی فیلم نامه ای به قلم جرد بوس کارگردانه کرده و جنیفر گودوین و جیسون بیتمن صداپیشگی کاراکتر های اصلی را انجام خواهند داد.

این انیمیشن 4 مارس 2016 – 14 اسفند 1394 اکران خواهد شد.

دانلود انیمشن 2016

مونا / Moana

مونا دختری ماجراجو است که برای تکمیل اکتشافات اجدادش به دریانوردی میپردازد و سر از جزایر جنوبی اقیانوس آرام در می آورد.اجداد وی که 3 هزار سال پیش جزیره های متعددی در بخش جنوبی اقیانوس آرام کشف کرده بودند دختر نوجوان را ترغیب کردند که هزار سال بعد از آن دل به دریا زده و خود را همچون اجدادش به عنوان یک راه بلد ماهر اثبات کند. او در این سفر به یک خداسان قدرتمند برمیخورد (با صداپیشگی دواین جانسون) که با او همراه میشود.

زوج ران کلمنتسو جان ماسکر که انیمیشن های مشترک و خوبی همچون هرکول ، علاءالدین و سیاره گنج را در کارنامه دارند، نویسنده و کارگردان این انیمیشن هستند اما هنوز از سایر صداپیشگان آن خبری در دست نیست.

23 نوامبر - 3 آذر سال آینده برای تاریخ اکران این انیمیشن مشخص شده است.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
بک لینک