loading...
دانلود فیلم های 2017
تبلیغات محیطی
reza بازدید : 938 نظرات (0)

Strawberry Shortcake BerryRush

Strawberry Shortcake BerryRush نام بازی سرگرم کننده و جذاب برای گوشی های اندرویدی می باشد. در این بازی اندروید شما باید بتوانید به چند دختر کمک کنید تا کیک بپزند.

در این بازی برای دخترها ماموریت هایی مختلف در نظر گرفته می شود. همه این ماموریت ها پخت کیک های مختلف است و شما باید به دخترها کمک کنید تا بتوانند ماموریت خود را به درستی انجام دهند. به صورت روزانه برای دخترها ماموریت ها در نظر گرفته شده اند که آنها باید بتوانند در هر روز کیکی متفاوت درست کنند. اما آنها بدون کمک شما هیچ گاه قادر به انجام این کار نخواهند بود. پس باید به انها کمک کنید تا بتوانند کیک های خوشمزه ای درست کنند و ماموریت هایشان را به درستی انجام دهند.

در Strawberry Shortcake BerryRush چند کاراکتر مختلف وجود دارند. شما می توانید از بین آنها، هرکدام را که دوست داشتید انتخاب کرده و با استفاده از همان بازی را انجام دهید. اگر علاقه مند به بازی های فانتزی هستید توصیه می کنیم به هیچ وجه این بازی را از دست ندهید.

ویژگی های بازی Strawberry Shortcake BerryRush :

– انجام دادن ماموریت ها برای جمع آوری مواد اولیه کیک پزی

– انتخاب کاراکتر دلخواه از میان چندین کاراکتر موجود

– پخت شیرینی و کیک های خوشمزه با میوه های مختلف

– جمع آوری کردن سکه های موجود در مسیر ماموریت ها

– دارا بودن گیم پلی سرگرم کننده و جذاب

 

Strawberry Shortcake BerryRush Strawberry Shortcake BerryRush Strawberry Shortcake BerryRush Strawberry Shortcake BerryRushStrawberry Shortcake BerryRush
 

 

حجم:46 مگابایت

دانلود 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
بک لینک