loading...
دانلود فیلم های 2017
تبلیغات محیطی
reza بازدید : 561 نظرات (0)
                     BrainWars
مجموعه بازی های سرگرم کننده و مفید Brain Wars برای تقویت ذهن و تمرکز به صورت آنلاین
شامل بیش از 10 نوع بازی مختلف هوش و ذهن و ریاضی و تمرکز و غیره
دارای امتیاز 4.2 از 5 در گوگل پلی
این بازی Brain Wars نام دارد که شامل بیش از 10 نوع بازی هوش و ریاضی می باشد.Brain Wars ، مجموعه ای از بازی های هوش، ریاضی، تمرکز به صورت آنلاین :Brain Wars محصولی بسیار جالب و واقعاً مفید برای سیستم عامل های اندروید است که توسط شرکت ژاپنی Translimit Inc تهیه و به صورت رایگان عرضه شده است. این بازی که بهتر است آن را مجموعه بازی های هوش و ریاضی بنامیم، یک پکیج از 15 بازی مختلف هوش، ریاضی، تمرکز و … می باشد که به صورت شانسی برای شما انتخاب می شود. این بازی کاملاً آنلاین بوده و بدون وجود ارتباط اینترنتی قابل اجرا نیست! اینترنت های سرعت پایین تر هم برای اجرای این بازی کافی هستند چرا که سرعت زیادی برای تبادل اطلاعات دو طرفه نیاز نیست.شما در ابتدا یک اکانت یا یک اسم مستعار برای خودتان انتخاب می کنید و دکمه شروع را می زنید. حالا بازی در عرض کمتر از چند ثانیه یکی از رقبان شما را که در همان لحظه ای که شما برای بازی کردن اقدام کردید، او هم دکمه شروع را زده است را رو در روی شما قرار می دهد. سپس از میان این 15 بازی به صورت اتفاقی (شانسی) یکی انتخاب می شود. قبل از شروع هر مرحله، حدوداً 8 ثانیه فرصت دارید تا با نحوه بازی که از تصویر و نوشته خلاصه آن مشخص است آشنا شوید.بعد از آن، وارد بازی شده و ذهن و مغز و تمرکز شما به چالش کشیده می شود! هر حرکت درست امتیاز دارد و کسی که حرکات درست بیشتری انجام داده باشد در آن مرحله پیروز می شود. برای هر رقابت سه یا چهار بازی انجام می شود و امتیازهای نهایی پس از پایان رقابت نمایش داده می شود. همانطور که گفته شد، بازی ها ساده و مفهومی اما سخت و نفس گیر هستند. مخصوصاً که زمان مشخصی برای هر قسمت تعیین می شود تا برای انجام بهتر بازی ها در زمان کمتر، مقدار تمرکز شما دو چندان شود.Brain Wars با ایجاد فضایی سالم برای رقابت مفید، کاربران زیادی را به سمت خود کشیده است. شرکت Translimit از واکنش های سریع و چاشنی سرگرمی برای این بازی استفاده کرده است و با این حساب می توان گفت که این بازی تقریباً خسته کننده و تکراری نخواهد شد. محبوبیت این بازی هم مثال زدنیست! Brain Wars در عرض کمتر از یک هفته نزدیک به 500 هزار بار دانلود شده است و حدود 11 هزار امتیاز گرفته است که در مجموع امتیازها عدد 4.3 از 5 ثبت شده است. Brain Wars قابل اجرا بر روی اندرویدهای 3 به بالا می باشد.

 

 
 

 

                     BrainWars
توجه: اگر با بازی Brain Wars آشنا باشید حتماً می دانید که این بازی چندی پیش کاربران ایرانی را تحریم کرد و اجازه استفاده از این بازی را به آن ها نداد. این موضوع ادامه پیدا کرد و تمام نسخه های جدید این بازی برای ایرانی ها مسدود شده است و حتی با استفاده از نرم افزارهای گذر از تحریم و … هم هیچ راهی وجود نداشت.با بررسی ها و انجام تست های مختلف.همچنین این نسخه هیچ نیازی به استفاده از نرم افزارهای فیـلتـر شـکن یا حتی لاکی پچر ندارد. بر خلاف بسیاری از روش های دیگر، این نسخه همچنین هیچ نیازی به روت کردن ندارد
آموزش بازیابی حساب کاربری و پروفایل برای حفظ امتیازات :برای این کار فقط کافیست که در بخش Profile ایمیل خود را وارد و آن را ثبت کنید. بعد از آن، پروفایل فعلی شما برای ایمیل مذکور ثبت و ذخیره می شود و همچنین از طرف سایت Translimit یک ایمیل مبنی بر اینکه ایمیل شما ثبت شده است برای شما ارسال می شود. در این حالت بعد از نصب بازی به صورت مجدد و حتی برای استفاده از حساب کاربری در دستگاهی دیگر، می توانید از ایمیل خود استفاده کنید. ما جهت آسودگی بیشتر، مراحل این آموزش را به صورت تصویری آماده کرده ایم.اگر می خواهید که اطلاعات شما حفظ شوید، باید آن ها را در ایمیل خود ثبت و ذخیره کنید. برای این کار شما قبل از نصب مجدد بازی یا نصب آن بر روی دستگاهی دیگر می بایست ابتدا ایمیل خود را از بخش Profile وارد کرده و گزینه Save را بزنید.
سپس با آموزش زیر می توانید اطلاعات کامل پروفایل خود نظیر امتیازات، رنک، مقدار سکه ها، لیست دوستان، مشخصات پروفایل و … را در صورت نصب مجدد و یا نصب روی دستگاهی دیگر بازیابی کنید :1- بعد از نصب و اولین اجرای بازی، روی گزینه Switch to another device را بزنید :
2- روی گزینه Transfer via E-Mail کلیک کنید :
3- سپس، ایمیلی که قبلاً آن را در بخش Profile ثبت کرده بودید، در بخش مربوطه وارد کنید و گزینه OK را بزنید :
4- در این مرحله، پیغامی از طرف سایت Translimit برای آدرس ایمیل شما ارسال می شود. این پیغام حاوی پسوردی 4 رقمی (اغلب به صورت 4 عددی) می باشد. شما می بایست آن پسورد را در کادر ظاهر شده وارد کرده و گزینه OK را بزنید :بعد از انجام مراحل بالا، اطلاعات پروفایل شما قابل استفاده خواهد بود.
توجه: به دلیل اینکه این بازی بعد از هر بار عرضه آپدیت می بایست به روز رسانی شود و همچنین به دلیل اینکه این بازی روی بسیاری از دستگاه ها قابلیت نصب نسخه جدید روی نسخه پیشین را ندارد، لذا در صورتی که کاربران نتوانستند بدون مشکل نسخه جدید را نصب کنند، می بایست ابتدا نسخه قبلی را حذف کرده و سپس نسخه جدید را نصب کنند. این کار باعث می شود تا تمام اطلاعات فعلی بازی شما شامل تنظیمات پروفایل، دوستان، امتیازات و رنک شما پاک شود. اگر شما جزو کسانی هستید که امتیازات و رقابت های این بازی برایش بیش از یک سرگرمی و تمرین ذهنی اهمیت دارد، می توانید با راهکاری ساده تمام این تنظیمات را ذخیره کرده و در این مواقع بازگردانی کنید.
 برای اجرای بازی Brain Wars می بایست حتماً آخرین نسخه عرضه شده را نصب کنید
حجم فایل:23.24 مگابایت
نیازمند اندروید:3.0+
نیاز به اینترنت:بله

دانلود نسخه 1.0.53>> از کار افتاد
دانلود نسخه 1.0.54  بزودی قرار میگیرد 
 
برچسب ها دانلود Brain Wars v1.0.53 مجموعه بازی های تست هوش آنلاین برای اندروید , دانلود Brain Wars جدیدترین نسخه اندروید , دانلود بازی های تست هوش انلاین اندروید , دانلود Brain Wars v1.0.53 تست هوش آنلاین برای اندروید , دانلود بازی های تست هوش برای اندروید , دانلود بهترین بازی های تست هوش اندروید , دانلود بازی brain wars جدیدترین نسخه برای اندروید , دانلود بهترین بازی هوش ور سرگرمی برای اندروید , دانلود مجموعه بازی های هوش و تمرکز برای اندروید , دانلود بازی هوش برای اندروید , دانلود بهترین بازی هوش یرای اندروید , دانلود بهترین بازی افزایش تمرکز برای اندروید , دانلود بازی های افزایش تمرکز برای اندروید , دانلود Brain Wars مجموعه بازی های تست هوش آنلاین برای اندروید , دانلود Brain Wars مجموعه بازی های تست هوش آنلاین اندروید , دانلود Brain Wars مجموعه بازی های تست هوش برای اندروید , دانلود Brain Wars نسخه جدید برای اندروید , دانلود بازی تست هوش برای اندروید , دانلود بهترین بازی های فکری برای اندروید , دانلود بهترین بازی های فکری و هوش و iq برای اندوید ,
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
بک لینک