loading...
دانلود فیلم های 2017
تبلیغات محیطی
reza بازدید : 913 نظرات (0)

دانلود Gamescom 2015 Press Conferences مراسم بازی های رایانه ای گیمز کام ۲۰۱۵

نمایشگاه بازی های رایانه ای گیمزکام (به انگلیسی: Gamescom) یک نمایشگاه سالیانه برای بازی های رایانه ای می باشد که هر ساله در آلمان به نمایش در می آید. این مراسم هر سال توسط سازمان فدرال نرم افزارهای سرگرمی پوسه برپا می شود. در این مراسم هر ساله شرکت های سازنده بازی حضور دارند و جدیدترین محصولات خود را که در ماه های آینده وارد بازار خواهند شد را معرفی خواهند کرد. هم چنین بحث از کنسول هایی که توسط این کمپانی ها برای اجرای بازی ها تدارک دیده شده است نیز مورد بررسی و نمایش قرار خواهند گرفت. شاید بتوان گفت که Gamescom بزرگترین رویداد برای بازی های رایانه ای در اروپا باشد که هر ساله چیزی بیش از ۳۴۰هزار بیننده، ۶۰۰۰ روزنامه نگار و ۶۳۵ نماینده را از ۸۸ کشور دنیا به خود جذب می کند.اولین کنفرانس Gamescom 2015 با حضور طوفانی کمپانی مایکروسافت خاتمه یافت. آقای فیل اسپنسر، مدیر بخش Xbox با تسلط خاصی بر روی صحنه حاضر شد و به توضیح قابلیت های جدید کنسول نسل هشتمی شرکت خود پرداخت. در ادامه شاهد حضور عناوین پر مخاطب مثل Rise of the Tomb Raider، Quantum Break و Homefront: The Revolution بودیم؛ به صراحت می توانم اعلام کنم مایکروسافت درخششی کم نظیر در Gamescom از خود نشان داد.

صاویری از مراسم :

Xbox gamescom 2015 Microsoft HD720p%28www.Downloadha.com%29 s دانلود مراسم بازی های رایانه ای گیمز کام ۲۰۱5 – Gamescom 2015 Press Conferences

==============================

 

xbox gamescom دانلود مراسم بازی های رایانه ای گیمز کام ۲۰۱5 – Gamescom 2015 Press Conferences

download دانلود مراسم بازی های رایانه ای گیمز کام ۲۰۱5 – Gamescom 2015 Press Conferences دانلود مراسم Microsoft به صورت پارت های ۱گیگابایتی:
نسخه ی Direct Link  : HDTV 480p
نسخه ی HDTV 720p

دانلود پارت ۱ :     Direct Link

دانلود پارت ۲ :     Direct Link

==============================

 

EA دانلود مراسم بازی های رایانه ای گیمز کام ۲۰۱5 – Gamescom 2015 Press Conferences

download دانلود مراسم بازی های رایانه ای گیمز کام ۲۰۱5 – Gamescom 2015 Press Conferences دانلود مراسم Electronic Arts :

نسخه ی Direct Link  : HDTV 720p

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
بک لینک