loading...
دانلود فیلم های 2017
تبلیغات محیطی
reza بازدید : 344 نظرات (0)

دانلود آخرین نسخه نرم افزار Adobe Reader نمایش فایلهای PDF برای ویندوز

آخرین تغییرات : ۱۳۹۳/۰۴/۱۱ – Adobe Reader نسخه ۱۱.۰.۰۷ اضافه شد .

نرم افزار Adobe Reader محبوب ترین نرم افزار در جهان برای مشاهده ، ایجاد ، مدیریت و دستکاری فایل های PDF می باشد . فایل هایPDF استاندارد ترین نوع فایل متنی بشمار می رود . این نرم افزار برای عموم در سال ۱۹۹۳ منتشر شد و در ابتدا ۵۰ دلار قیمت گذاری شده بود تا قبل از اینکه شرکت Adobe ادوب این نسخه را بصورت رایگان منتشر کند . الیته نسخه حرفه ای ( PRO ) این نرم افزار هنوز هم توسط شرکت Adobe بفروش می رسد . فایلهای PDF برای ثبت و انتقال اسناد هم استفاده می شوند و به همین دلیل هم از امنیت بالایی برخوردارند . در ادامه به شرح امکانات Adobe Reader خواهیم پرداخت .

ابزارها :

این نرم افزار از منوی ساده ای برخوردار است . ابزارهای کلاسیک آن می توان به انتخاب متن ، بزرگ نمایی ، عکس ، جستجو و … اشاره کرد . آخرین نسخه این نرم افزار همچنین شامل ابزارهای پیشرفته ای مانند ساختن فایل جدید ، خروجی گرفتن ، ارسال و تنظیمات فروشگاه می باشد . همچنین شما می توانید نظرات و دیدگاه های خود را از طریق Adobe SendNow به اشتراک بگذارید .

امنیت :

نرم افزار Adobe Reader XI امن ترین نسخه ای است که شرکت Adobe منتشر کرده است .

سرعت :

این نرم افزار در مقایسه با نرم افزارهای مشابه از سرعت باور نکردنی برخوردار است . Adobe Reader دارای پلاگین ها و افزونه های بسیار مفیدی نیز است که بیش از پیش شما را در استفاده از این نرم افزار ترغیب می نماید . همچنین امکان غیر فعالسازی پلاگین ها و افزونه های نرم افزار نیز وجود دارد . از لحاظ عملکرد کلی نرم افزار Adobe Reader اسناد شما را با سرعتی بالا و جزئیات فراوان نمایش می دهد .

تصاویری از محیط نرم افزار Adobe Reader :

Adobe Reader Adobe-Reader-2.www.Download.ir Adobe-Reader-3.www.Download.ir

مشخصات فنی نرم افزار Adobe Reader :

عنوان : Adobe Reader 11.0.07

حجم فایل : ۷۴ مگابایت

مورد نیاز : ویندوز ۲۰۰۰ / XP / ویستا / ویندوز ۷ / ویندوز ۷ – ۶۴ بیت / ویستا ۶۴ بیت / XP – 64 / ویندوز ۸ / ویندوز ۸ – ۶۴ بیت

زبان نرم افزار : انگلیسی

لایسنس : رایگان

تاریخ انتشار : ۲ ژولیه ۲۰۱۴

مشخصات


شرکت سازنده: Adobe 

حجم فایل: 70 مگابایت 

تاریخ انتشار: 1393/04/11

 
 
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
بک لینک