loading...
دانلود فیلم های 2017
تبلیغات محیطی
reza بازدید : 525505 نظرات (145)

فصل 6 قسمت 10 (قسمت آخر) سریال game of thrones قرار گرفت  

6 فصل کامل با کیفت های 480-720 x264-720x 267-1080

شروع فصل 7 Game Of Thrones از April 2017 فرودین 96

امتیاز: 9.5/10 از 952.632 نفر

download serial game of thrones direct link all seasons 

سریال بازی تاج و تخت یا game of thrones یک فیلم تاریخی حماسی است که داستان آن اثر یکی از نویسندگان معاصر میباشد که سینمای هالیوود این داستان را به بهترین شکل به سریالی جذاب و دیدنی مبدل ساخته،در این سریال شاهد نزاع ها و درگیریها و داساتانهایی هستیم که قدم به قدم در خلاصه هر قسمت به آنها خواهیم پرداخت.

………………………………………………………………………

بدون شک یکی از بی نقص ترین و پرمخاطب ترین سریال های تاریخ سینما game of thrones میباشد که تمامی اهالی هنر و سینمای هالیوود نیز این اثر را حسن کرده اند و میانگین امتیاز فصل هایش در imdb نمره ۹٫۵ میباشد که نشان از سطح و کیفیت این سریال حماسی تاریخی است،با توجه به این طیف عظیم مخاطب تصمیم داریم به ترتیب تمامی قسمت ها و فصل های سریال game of thrones را برای دانلود شما عزیزان با لینک مستقیم و کیفیت بالا قرار دهیم.

دانلود فصل 6 سریال game of throne

فصل ششم game of thrones

به نقل Collider، آیزاک همپستید رایت، بازیگر نقش برندون استارک اعلام کرده است که این شخصیت در فصل ششم سریال "بازی تاج و تخت" حضور خواهد داشت.

نکته این بازگشت در این است که هنوز کتاب جدید جورج مارتین، نویسنده مجموعه کتاب های "نغمه یخ و آتش" منتشر نشده است و اینطور که پیداست ادامه سرگذشت برندون را خالقین سریال بدون اتکا به کتاب خواهند ساخت، البته D.B. Benioff یکی از شورانر های سریال اعلام کرده که از سرنوشت این شخصیت اطلاع دارد و بر اساس آن سریال را خواهند ساخت، در این صورت ممکن است دیدن فصل ششم سریال بخشی از کتاب بعدی را برای خوانندگان کتاب اسپویل نماید!

فصل پنجم game of thrones:

به نقل از Collider ، یکی از جالب ترین نکاتی که درباره فصل آینده سریال دیدنی و پرطرفدار بازی تاج و تخت وجود دارد این است که قرار است در این فصل ما زمان بیشتری را با خاندان مارتل بگذرانیم، خاندانی که تا کنون چیز زیادی به جز شراب های نابش درباره آن نمیدانیم. اما این خاندان بسیار متفاوت و جالب تر از سایر خاندان های هفت پادشاهی است.

خطر اسپویل، کسانی که فصل چهار را ندیده‌اند نخوانند!!

در فصل چهارم این سریال ما به واسطه اوبرین (با بازی پدرو پاسکال معروف به افعی قرمز) و معشوقه اش الاریا سند با این خاندان آشنا شدیم. همینطور به نزاع های خونی که بین این خاندان و سایر خاندان های وستروس وجود داشته آگاهی یافتیم و این را دریافتیم که اگرچه آنها مانند سایر خاندان ها به تخت آهنین چشم ندوخته اند اما به وضوح عطش انتقام دارند!

متاسفانه در فصل چهار زندگی اوبرین به لطف سر گرگور کلگان به سر رسید، اما از آنجایی که در فصل جدید قرار است تمرکز بیشتری روی مارتل ها داشته باشیم، شخصیت های جدیدی از این خاندان وارد داستان خواهند شد.

بازیگران جدید شامل الکساندر سیدیگ در نقش دوران مارتل (برادر اوبرین و شاهزاده دورن) و جسیکا هنویک، کیشا کسل و روزابل لارنتی به ترتیب در نقش نایمریا،اوبارا و تاین سند ( Nymeria, Obara and Tyene Sand) که دختران اوبرین میباشند. دخترانی که خود مبارزانی کارکشته هست و بدنبال انتقام مرگ پدرشان خواهند بود.

فصل چهارم سریال بازی تاج و تخت نیز با اتفاقات خوب و بدش گذشت، با توجه به اینکه این مجموعه برجوری مخاطبان را معتاد تماشای خود میکند مطمئنا خیلیها میخواهند از زملن انتشار فصل ۵ game of thrones آگاهی یابند، گروه تهیه این سریال تقریبا مراحل پایانی ساخت فصل ۵ را طی میکنند و با توجه به وقت و هزینه ای که صرف ساخت این فیلم شده است نباید انتظار داشت در هر سال بیش از ۱۰ قسمت ارائه شود اما قابل ذکر است که بدانید فصل پنج سریال در فروردین ماه سال ۹۴ بصورت هفتگی منتشر میشود.

دانلود قسمت ۱۰ فصل ۴ game of thrones:

طبق روال جدید آپدیت های سایت برای اسپویل نشدن فقط خلاصه ای از قسمت های قبل را برای شما شرح خواهیم داد، با آن قسمت ۸ فوق العاده که خیلیها را تا مدتی مات و مبهوت کرده بود همه منتظر قسمت ۹ بودیم و با این دیدی که نسبت به قسمت های ۹ فصل های گذشته داشتیم انتظارات بالا رفته بود، در قسمت قبل دیدیم که چگونه وحشی ها با تعداد زیاد و چندیدن غول به دیوار حمله کردند، ولی نگهبانان دیوار با رشادت و جانانه دفاع کردند اما عقب نشینی وحشی ها احتمالا موقتی است به همین دلیل جان اسنو شخصیت محبوب سریال بازی تاج و تخت به تنهایی به دل دشمن رفت تا رهبر وحشی ها را به قتل برساند شاید اینگونه بتواند اتحاد آنها را به هم بزند.

دانلود قسمت ۹ فصل ۴ game of thrones:

دوشنبه گذشته شاهد پخش یکی از شک آور ترین قسمت های سریال بازی تاج و تخت بودیم، خیلیها با دیدن مبارزه اوبراین و مانتین و آن پایان وحشتناک شکه شده بودند( مثل خود من) البته همین هم باعث میشه آدم به تماشای ادامه داستان رغبت بیشتری پیدا کنه،البته در جایی دیگر از داستان دیدیم که سانسا چگونه با چیدن چند دروغ کنار هم جان پیتر بیلیش را نجات داد.

در همه فصلهای گیم آف ترونز قسمت های ۹ دارای جذابترین و هیجان انگیزترین داستانها بوده است.

دانلود قسمت ۸ فصل چهارم game of thrones:

در قسمت های گذشته فصل ۴ شاهد ماجراهای جالبی بودیم که گزیدهای از انها را برای یاداوری بیان میکنیم:

در همان اوایل فصل بود که شاه جافری کشته شد که جالب اینجا بود که لرد بیلیش نقشه این قتل را کشیده بود،البته در این بین ملکه تمام افراد قصر پادشاهی را علیه تریون برادرش بسیج کرده که او را متهم به قتل پسرش کند،هم اکنون نیز در داگاه تریون قرار است مبارزانی از طرف تریون ملکه با هم دوئل کنند که نتیجه دادگاه به این مبارزه بستگی دارد،در آنسوی داستان استنیس بازهم مشغول آماده کردن ارتش خود برای حمله دوباره به پایتخت و گرفتن تخت اهنین است،دنریس نیز با سه اژدهایش همچنان به قدرتش افزوده میشود.

در شمال نیز برن با قدرت خارق العاده ای که دارد هدف بزرگی را در آنسوی دیوار دنبال میکند که به نظر جلوگری از حمله وایت واکرها میباشد.

در پایان هم دختر محبوب ند استارک یعنی آریا تجارب زیادی را کسب کرده و یکی از شخصیتهای جالب داستان است.

قرار است قسمت هشتم فصل ۴ سریال بازی تاج و تخت ۱۲ خرداد منتشر شود که شما عزیزان میتوانید به محض انتشار این سریال را با کیفیت بالا و لینک مستقیم از رسانه دی ال ۹۸ دانلود کنید.

خلاصه قسمت ۵و۶و۷ فصل چهارم game of thrones:

در این قسمتهای سریال بازی تاج و تخت دادگاه محاکمه برای تریون برگزار میشود و قرار است با برگزاری مبارزه ای گناهکار یا بی گناهی تریون را خدایان نمایان کنند،اما در جای دیگر آریا تجارب جالبی را کسب میکند و سانسا نیز نزد خاله اش فعلا آرامش موقتی دارد اما برای کاسته نشدن از جذابیت داستان از گفتن جزییات پرهیز میکنم و توصیه میکنم خودتان فیلم را ببینید.

خلاصه قسمت ۳و۴ فصل چهارم game of thrones:

شاه جافری به وسیله پیتر بیلیش کشته شده است ولی تریون را به اتهام قتل پادشاه گرفته اند،قرار است دادگاهی با سه قاضی برای رسیدگی به این جریان برگزار شود،سانسا با کشتی در حال حرکت به سوی خاله اش است،دنریس روز به روز به قدرتش افزوده میشود ولی بازهم داستان این سریال به گونه ای است که نمیتوان پیش بینی کرد که چه اتفاقی رخ خواهد داد،جان اسنو نیز در دیواره ….

خلاصه قسمت ۱و۲ فصل چهارم game of thrones:

در دو قسمت ابتدایی فصل ۴ بازهم با اتفاقات غافلگیرکننده ای مواجه خواهید شد،تیون کماکان در حال شکنجه شدن توسط رمزی اسنو است،اژدهاهای دنریس بزرگتر شده اند و کمی هم غیر قابل پیش بینی،اما مهمترین اتفافقات در مقر پادشاهی خواهد افتاد که در جریان کل فیلم تاثیرگذار است،برای کاسته نشدن از جذابیت فیلم از پرداختن به جزییات خودداری میکنم.

………………………………………………………………….

خلاصه قسمت ۸و۹و۱۰ فصل سوم game of thrones:

در ۳ قسمت پایانی این فصل سریال بازی تاج و تخت خیلی ها کشته میشوند اما حتما مهمترین و تاثیرگذارترین بخش فیلم قسمت ۹ است که احساسات هر انسانی را بر می انگیزد،در پایان هم باید گفت در روزهای آینده قسمت های فصل چهارم را برای دانلود قرار خواهیم داد و سعی داریم هفته به هفته قسمت جدیدی را که منتشر میشود در سایت قرار دهیم.

خلاصه قسمت ۷ فصل سوم game of thrones:

در قسمت هفتم فصل ۳ سریال بازی تاج و تخت دنریس به پیشروی های خود با تکیه بر قدرت اژدهاهایش ادامه میدهد،جیمی که قرار است او را به پایتخت و خانواده اش بازگردانند دست به مارهای جالب و جسورانه ای میزند،آریا نیز …

پیشنهاد میکنم برای آگاهی از باقی ماجراها فیلم را دانلود کنید

خلاصه قسمت ۶ فصل سوم game of thrones:

در قسمت ششم فصل ۳ سریال بازی تاج و تخت پیتر بیلیش با سیاست قوی خود اتفاقات جالبی را رقم میزند،آریا استارک نیز ماجراهای جالبی را تجربه میکند و با افراد متفاوتی آشنا میشود،برای آگاهی از کل داستان و بقیه ماجرا پیشنهاد میکنم فیلم را با لینک مستقیم از رسانه دی ال ۹۸ دانلود کنید.

خلاصه قسمت ۴و۵ فصل سوم game of thrones:

قسمتهای ۴و۵ فصل ۳ سریال بازی تاج و تخت با وقایع جالبی پیگیری شد،شاید چشمگیرترین اتفاقات برای کالیسی افتاده باشد که قرار است اژدهای خود را در ازای ارتش ۸۰۰۰ نفری معاوضه کند که برای از بین نرفت هیجان داستان بهتر است خودتان با دانلود فیلم ببینید چه اتفاقی برای کالیسی،آریا،راب استارک،ترون،ملکه و … میافتد.

دانلود قسمت۱و۲و۳ فصل سوم game of thrones:

در سه قسمت اول فصل ۳ سریال بازی تاج و تخت اتفاقات جالب و غافلگیرکننده ای افتاد،کالیسی سخت درگیر جمع آوری سپاهی یکدست به هر قیمتی میباشد،قدرت پایتخت در دست تایوین لنیستر است،اتفاقات نه چندان جالبی برای جیمی لنیستر رخ میدهد،آریا نیز با دوستانش اتفاقات عجیب و غریبی را تجربه میکند.

دانلود قسمت ۱۰ فصل دوم game of thrones:

در این قسمت از سریال شاهد این خواهید بود که شهر وینترفل به آتش کشیده میشود،کالیسی ۳ اژدهای خود را پیدا میکند،جان اسنو در دست وحشی ها اسیر شده،پدر ملکه بازگشته و سمت دست پادشاه را گرفته و تریون از سمتش برکنار شده،راب استارک نیز …

دانلود قسمت ۹ فصل دوم game of thrones:

نهمین قسمت فصل ۲ سریال بازی تاج و تخت یکی از مهیج ترین و پر استرس ترین قسمت های این مجموعه تاریخی بی نظیر است،در این قسمت یکی از پرخرج ترین و زیبا ترین صحنه های جنگی را خواهید دید که با جلوه های بی نظیر فوق العاده و حرفه ای بیننده را تا پایان سریال میخکوب میکند.

دانلود قسمت ۸ فصل دوم game of thrones:

در قسمت هشتم فصل ۲ سریال بازی تاج و تخت استانیس کشتی های خود را برای تصرف پایتخت و تخت آهنین به حرکت درآورده و نزدیک شده،تریون در پی یافتن نقشه ای برای مقابله با لنیستر است،بانو استارک جیمی را آزاد میکند به این امید که دخترانش را به او بازگردانند،آریا نیز …

دانلود قسمت ۷ فصل دوم game of thrones:

در قسمت هفتم سریال بازی تاج و تخت تئون به خیانتهای خود علیه خاندان استارک ها ادامه میدهد،در قصر پایتخت ملکه،تریون،جافری و بقیه به فکر راهکاری برای مقابله با حمله استانیس باراتیون هستند،آریا نیز ماجراهای جدیدی را تحت عنوان ساقی تایوین لنیستر تجربه میکند و …

دانلود قسمت ۶ فصل دوم game of thrones:

در قسمت ششم فصل ۲ سریال بازی تاج و تخت پادشاهان،تئون به وینترفل حمله میکند،در پایتخت نیز مردم شهر به جافری و همراهانش هجوم میاورند،اما جالبترین ماجراها برای اریا استارک اتفاق میفتد که با دیدن فیلم از تمامی این وقایع باخبر خواهید شد.

خلاصه قسمت ۵ فصل دوم game of thrones:

در قسمت پنجم فصل ۲ سریال بازی تاج و تخت رنلی باراتیون کشته میشود اما برای فهمیدن چگونگی کشته شدن رنلی حتما فیلم را دانلود کنید،آریا استارک به عنوان ندیمه تایوین لنیستر مشغول است و همسر ند استارک نیز در حال بازگشت به سوی پیرش راب است،در دیواره نیز اسنو …

خلاصه قسمت ۴ فصل دوم game of thrones:

در قسمت چهارم سریال بازی تاج و تخت شاهد درگیریهایی بین برادران باراتیون یعنی استانیس و رنلی هستیم،در پایتخت نیز برادر کوتاه قد ملکه با درایت خاصی اوضاع را مدیریت میکند،در این بین اتفاقات جالبی نیز برای آریا استارک می افتد و …

خلاصه قسمت ۳ فصل دوم game of thrones:

در قسمت سوم این فصل سریال بازی تاج و تخت خواهید دید که برادر کوتاه قد اما باهوش ملکه چگونه افراد غیر قابل اعتناد را از قدرت حذف میکند،اسنو که در دیواره مشغول است نیز تجربه های جدیدی کسب میکند،راب نیز در پی کمک گرفتن از رنلی برای حمله احتمالی به پایتخت است.

خلاصه قسمت ۲ فصل دوم game of thrones:

قسمت دوم از فصل دوم سریال بازی تاج و تخت حول معرفی شخصیت های جدید فیلم یعنی استانیس و رنلی برادران شاه رابرت مفقود میگذرد،ملکه نیز میخواهد به هر قیمتی آریا دختر کوچک ند استارک را دستگیر کند و کالیسی نیز اتفاقات جالبی را تجربه میکند …

خلاصه قسمت ۱ فصل دوم game of thrones:

در اولین قسمت فصل ۲ سریال بازی تاج و تخت خواهید دید که شاه جافری با قصاوت تمام به قدرت نمایی خود ادامه میدهد،ایمپ به پایتخت باز میگردد،راب نیز نقشه هایی برای بازگرداندن خواهرهایش از بند لینستر ها دارد و …

خلاصه قسمت های ۷و۸و۹و۱۰ سریال game of thrones:

در چهار قسمت پایانی فصل ۱ سریال بازی تاج و تخت یا بازی شاهان یا همان game of thrones اتفاقات عجیب و غریب زیادی میافتد که برای کم نشدن هیجان دیدن فیلم از گفت جزییات خودداری میکنیم،تا آنجا بدانید که در این قسمت ها روال فیلم اصلا به گونه ای که بیننده تمایل داشته باشد پیش نمیرود و لحظات دراماتیک و غم انگیز زیادی را شاهد خواهید بود.

خلاصه قسمت ۵و۶ سریال game of thrones:

در قسمت ۵ و ۶ سریال بازی تاج و تخت بیشتر فیلم حول دشمنی های بین لنیستر ها و استارک ها گذشت تا جایی که ند استارک زخمی شد و ایمپ نیز در زندان است که ماجراهای جالبی در پی این موضوعات اتفاق میفتد و تارگرین ها نیز وقایع ماجراهای زیادی را تجربه میکنند که دوتراکی ها در آن نقش زیادی دارند،برای اطلاع از وقایع کل فیلم game of thrones شما را به دانلود و دیدن قسمت ۵و۶ با لینک مستقیم دعوت میکنم.

خلاصه قسمت ۴ سریال game of thrones:

در قسمت چهارم میبینیم که لرد اسنو در دیواره شمالی اکثر سربازان را به طرف خود کشانده و دوستهایی پیدا میکند،در پایتخت نیز ند استارک در پی سرنخ هایی راجع به چگونگی مرگ مشاور اعظم پیشین است،در پایان هم همسر ند استارک در وینترفیل به ایمپ یعنی برادر زن کوتوله پادشاه در مورد اتفاقی که برای پسرش افتاده مضنون میشود و دستور به دستگیری او میدهد.

خلاصه قسمت سوم game of thrones:

در قسمت سوم سریال game of thrones خواهیم دید که پسر ناتنی ned stark در دیواره شمالی مشغول خدمت میشود،پسر کوچکش بر اثر سقوط پاهایش فلج میشود،خودش و دخترانش مشکلات عمیقی با خانواده سلطنتی دارند که باعث ایجاد اتفاقات جدیدی در آینده خواهد شد.

در آنسوی مرزها نیز دختر باقیمانده از تارگریان که با وحشی ها ازدواج کرده کم کم راه و رسم قدرتمند شدن را یاد میگیرد و او نیز ماجراهای جالبی را پشت سر میگذارد.

……………………………………………………………..

خلاصه قسمت دوم سریال game of thrones:

در قسمت دوم سریال حماسی game of thrones شاهد این خواهیم بود که ned stark به همراه دخترانش به پایتخت میرود و مشاور اعظم پادشاه میشود،در آنجا مشکلاتی بین پسر ملکه و دختر کوچک ند استارک پیش می آید و پسر ناتنی stark نیز که به عنوان نگهبان دیواره به مرزهای شمالی میرود.

……………………………………………………………………..

خلاصه قسمت ۱ game of thrones:

در قسمت اول سریال game of thrones بیشتر سعی بر آن است کلیت داستان را به بیننده بفهماند،در این قسمت شاهد این هستیم گروهی با کشتن تمامی خانواده پادشاه،پادشاهی را صاحب شده و فقط خواهر و برادری جوان از آن خانواده باقی مانده که در پی بازپس گیری تخت حکومت در سرزمینی دوردست هستند.

………………………………………………………………..

کاملترین نقشه وستروس و ایسوس:

همانطور که میدانید مارتین نویسنده کتاب نغمه یخ و آتش که که سریال game of thrones این کتاب تاریخی را به تصویر میکشد با ذهنی باز جهانی تازه را خلق کرده است همچنین چند زبان جدید را نیز در کتاب برای اولین بار ایجاد کرده است که نشان از بزرگی این نویسنده معاصر است، با پایان فصل ۴ سریال بازی تاج و تخت برای اپدیت پست تصمیم گرفتیم کاملترین نقشه وستروس و ایسوس را برای شما دوستداران سریال game of thrones قرار دهیم و همانطور که در تصویر نقشه میبینید قسمت هایی نظیر: the wall , winterfell , kings landing , pentos , myr و تمامی سرزمینها و حتی روستاها ، کوهها و رودخانه هایی را که در سریال نام برده میشود را میتوان در این نقشه مشاهده کرد و همین امر شما را برای درک بیشتر سریال کمک میکند.

دانلود نقشه : دانلود

 

نقشه ارتباط شخصیت ها با یکدیگر

**************************************

انتشار اولین تریلر رسمی فصل 5ام Game of Thrones دانلود

**************************************

نامزدهای جشنواره Emmy اعلام شدند - بازی تاج و تخت مثل همیشه پیشتاز 

 

  

 کیفیت HDTV 480,720,1080

****

قسمت 1

Game.of.Thrones.S06E01.1080p.6CH.mkv - 749.4 MBGame.of.Thrones.S06E01.1080p.HDTV.x265.ShAaNiG.mkv - 550.4 MBGame.of.Thrones.S06E01.480p.mkv - 224.6 MBGame.of.Thrones.S06E01.720p.HDTV.x265.ShAaNiG.mkv - 250.4 MBGame.of.Thrones.S06E01.720p.mkv - 350.5 MB 

دانلود زیرنویس فارسی

 

قسمت 2

Game.of.Thrones.S06E02.PROPER.480p.mkv - 187.3 MBGame.of.Thrones.S06E02.720p.HDTV.x265.ShAaNiG.mkv - 323.3 MBGame.of.Thrones.S06E02.PROPER.720p.mkv - 400.2 MB   

Game.of.Thrones.S06E02.1080p.HDTV.x265.ShAaNiG.mkv - 600.4 MBGame.of.Thrones.S06E02.1080p.6CH.mkv - 797.9 MB

دانلود زیرنویس فارسی  

 

قسمت 3

Game.of.Thrones.S06E03.480p.mkv - 170.9 MBGame.of.Thrones.S06E03.720p.HDTV.x265.ShAaNiG.mkv - 309.3 MBGame.of.Thrones.S06E03.720p.mkv - 400.3 MB

 Game.of.Thrones.S06E03.1080p.HDTV.x265.ShAaNiG.mkv - 600.6 MBGame.of.Thrones.S06E03.1080p.6CH.mkv - 799.4 MB

دانلود زیرنویس فارسی 

 قسمت 4

Game.of.Thrones.S06E04.1080p.HDTV.x265.ShAaNiG.mkv - 600.6 MBGame.of.Thrones.S06E04.1080p.6CH.mkv - 847.6 MB  

دانلود زیرنویس فارسی  

 قسمت 5

Game.of.Thrones.S06E05.480p.mkv - 207.8 MBGame.of.Thrones.S06E05.720p.HDTV.x265.ShAaNiG.mkv - 349.8 MBGame.of.Thrones.S06E05.720p.mkv - 400.1 MB 

Game.of.Thrones.S06E05.1080p.HDTV.x265.ShAaNiG.mkv - 600.4 MBGame.of.Thrones.S06E05.1080p.6CH.mkv - 798.2 MB 

دانلود زیرنویس فارسی  

 قسمت 6

Game.of.Thrones.S06E06.480p.mkv - 179.4 MBGame.of.Thrones.S06E05.720p.HDTV.x265.ShAaNiG.mkv - 349.8 MBGame.of.Thrones.S06E06.720p.mkv - 400.1 MB

Game.of.Thrones.S06E06.1080p.6CH.mkv - 748.6 MBGame.of.Thrones.S06E06.1080p.HDTV.x265.ShAaNiG.mkv - 600.5 MB

دانلود زیرنویس فارسی 

 قسمت 7

Game.of.Thrones.S06E07.480p.mkv - 194.7 MBGame.of.Thrones.S06E07.720p.HDTV.x265.ShAaNiG.mkv - 350.2 MBGame.of.Thrones.S06E07.720p.mkv - 350.3 MBGame.of.Thrones.S06E06.1080p.HDTV.x265.ShAaNiG.mkv - 600.5 MBGame.of.Thrones.S06E07.1080p.6CH.mkv - 750.3 MB 

دانلود زیرنویس فارسی  

 قسمت 8

Game.of.Thrones.S06E08.480p.mkv - 200.9 MBGame.of.Thrones.S06E08.720p.HDTV.x265.ShAaNiG.mkv - 350.1 MBGame.of.Thrones.S06E08.720p.mkv - 400.4 MB 

 Game.of.Thrones.S06E08.1080p.HDTV.x265.ShAaNiG.mkv - 602.5 MBGame.of.Thrones.S06E08.1080p.6CH.mkv - 849.8 MB

دانلود زیرنویس فارسی 

 

 قسمت 9

Game.of.Thrones.S06E09.480p.mkv - 250.8 MBGame.of.Thrones.S06E09.720p.HDTV.x265.ShAaNiG.mkv - 350.1 MBGame.of.Thrones.S06E09.720p.mkv - 450.4 MB 

Game.of.Thrones.S06E09.1080p.HDTV.x265.ShAaNiG.mkv - 602.5 MB

Game.of.Thrones.S06E09.1080p.6CH.mkv - 849.7 MB  

زیرنویس فارسی  

 قسمت 10 

Game.of.Thrones.S06E10.480p.mkv - 194.3 MB   Game.of.Thrones.S06E10.720p.HDTV.x265.ShAaNiG.mkv - 401.6 MB   Game.of.Thrones.S06E10.720p.mkv - 500.1 MB

Game.of.Thrones.S06E10.1080p.HDTV.x265.ShAaNiG.mkv - 700.0 MBGame.of.Thrones.S06E10.1080p.6CH.mkv - 998.7 MB  

دانلود زیرنویس فارسی   

کیفیت FULL HD 1080 

دانلود لینک های زیر فقط با اکانت دانلود آپلود بوی امکان پذیر است

Game.of.Thrones.S06E01- 3.7 GB

Game.of.Thrones.S06E02- 3.8 GB

Game.of.Thrones.S06E03- 3.4 GB

Game.of.Thrones.S06E04- 3.8 GB

Game.of.Thrones.S06E05- 3.8 GB

Game.of.Thrones.S06E06- 3.3 GB

Game.of.Thrones.S06E07- 3.3 GB

Game.of.Thrones.S06E08- 3.8 GB

Game.of.Thrones.S06E10- 3.9 GB

 کیفیت FULL HD 1080 

دانلود رایگان از تیز فایل 

دانلود قسمت 1 

دانلود قسمت 2 

دانلود قسمت 3 

دانلود قسمت 4 

دانلود قسمت 5 

دانلود قسمت 6 

دانلود قسمت 7 

دانلود قسمت 8 

دانلود قسمت 9 

دانلود قسمت 10 

کیفیت x264 480p 

*************

Game.of.Thrones.S05E01.mkv - 221.0 MB

Game.of.Thrones.S05E02.mkv - 223.3 MB

Game.of.Thrones.S05E03.mkv - 197.5 MB

Game.of.Thrones.S05E04.mkv - 216.1 MB

Game.of.Thrones.S05E05.mkv - 185.1 MB

Game.of.Thrones.S05E06.mkv - 210.5 MB

Game.of.Thrones.S05E07.mkv - 219.0 MB

Game.of.Thrones.S05E08.mkv - 224.9 MB

Game.of.Thrones.S05E09.mkv - 200.0 MB

Game.of.Thrones.S05E10.mkv - 230.0 MB

*************************

کیفیت x264 720p  

********************

Game.of.Thrones.S05E01.mkv - 401.1 MB

Game.of.Thrones.S05E02.mkv - 400.4 MB

Game.of.Thrones.S05E03.mkv - 448.0 MB

Game.of.Thrones.S05E04.mkv - 350.2 MB

Game.of.Thrones.S05E05.mkv - 400.4 MB

Game.of.Thrones.S05E06.mkv - 400.3 MB

Game.of.Thrones.S05E07.mkv - 420.1 MB

Game.of.Thrones.S05E08.mkv - 425.3 MB

 

Game.of.Thrones.S05E09.mkv - 394.1 MB

Game.of.Thrones.S05E10.mkv - 425.5 MB

*************************

کیفیت x265 720p   

********************* 

Game_of_Thrones_S05E01_x265.mkv - 245.5 MB

Game_of_Thrones_S05E02_x265.mkv - 343.7 MB

Game_of_Thrones_S05E03_x265.mkv - 266.2 MB

Game_of_Thrones_S05E04_x265.mkv - 323.4 MB

Game_of_Thrones_S05E05_x265.mkv - 222.1 MB

Game_of_Thrones_S05E06_x265.mkv - 311.0 MB

Game_of_Thrones_S05E07_x265.mkv - 302.4 MB

Game_of_Thrones_S05E08_x265.mkv - 383.1 MB

Game_of_Thrones_S05E09_x265.mkv - 456.1 MB

Game_of_Thrones_S05E10_x265.mkv - 353.3 MB

*************************

کیفیت x264 1080p  

*********************

Game.of.Thrones.S05E01.mkv - 799.1 MB

Game.of.Thrones.S05E02.mkv - 848.6 MB

Game.of.Thrones.S05E03.mkv - 849.2 MB

Game.of.Thrones.S05E04.mkv - 699.5 MB

Game.of.Thrones.S05E05.mkv - 799.1 MB

Game.of.Thrones.S05E06.mkv - 799.5 MB

Game.of.Thrones.S05E07.mkv - 849.7 MB

Game.of.Thrones.S05E08.mkv - 849.0 MB

Game.of.Thrones.S05E09.mkv - 799.4 MB

Game.of.Thrones.S05E10.mkv - 849.4 MB

کیفیت x264 480p 

*************

Game.Of.Thrones.S04E01.mkv - 260.4 MB

Game.Of.Thrones.S04E02.mkv - 246.0 MB

Game.Of.Thrones.S04E03.mkv - 201.0 MB

Game.Of.Thrones.S04E04.mkv - 214.5 MB

Game.Of.Thrones.S04E05.mkv - 200.3 MB

Game.Of.Thrones.S04E06.mkv - 185.5 MB

Game.Of.Thrones.S04E07.mkv - 174.8 MB

Game.Of.Thrones.S04E08.mkv - 186.2 MB

Game.Of.Thrones.S04E09.mkv - 215.2 MB

Game.Of.Thrones.S04E10.mkv - 210.7 MB

*************************

کیفیت x264 720p  

******************** 

Game.Of.Thrones.S04E0.mkv - 447.7 MB

Game.Of.Thrones.S04E02.mkv - 385.0 MB

Game.Of.Thrones.S04E03.mkv - 400.7 MB

Game.Of.Thrones.S04E04.mkv - 380.4 MB

Game.Of.Thrones.S04E05.mkv - 365.1 MB

Game.Of.Thrones.S04E06.mkv - 385.3 MB

Game.Of.Thrones.S04E07.mkv - 375.7 MB

Game.Of.Thrones.S04E08.mkv - 370.5 MB

Game.Of.Thrones.S04E09.mkv - 373.9 MB

Game.Of.Thrones.S04E10.mkv - 460.5 MB

*************************

کیفیت x265 720p  

*********************

Game_of_Thrones_S04E01_x265.mkv - 348.4 MB

Game_of_Thrones_S04E02_x265.mkv - 387.0 MB

Game_of_Thrones_S04E03_x265.mkv - 230.3 MB

Game_of_Thrones_S04E04_x265.mkv - 255.2 MB

Game_of_Thrones_S04E05_x265.mkv - 246.8 MB

Game_of_Thrones_S04E06_x265.mkv - 191.8 MB

Game_of_Thrones_S04E07_x265.mkv - 214.2 MB

Game_of_Thrones_S04E08_x265.mkv - 237.5 MB

Game_of_Thrones_S04E09_x265.mkv - 226.2 MB

*************************

کیفیت x264 1080p  

*********************

Game_of_Thrones_S04E01.mkv - 743.4 MB

Game_of_Thrones_S04E02.mkv - 675.0 MB

Game_of_Thrones_S04E03.mkv - 729.5 MB

Game_of_Thrones_S04E04.mkv - 705.0 MB

Game_of_Thrones_S04E05.mkv - 680.8 MB

Game_of_Thrones_S04E06.mkv - 646.2 MB

Game_of_Thrones_S04E07.mkv - 648.6 MB

Game_of_Thrones_S04E08.mkv - 668.3 MB

Game_of_Thrones_S04E09.mkv - 651.0 MB

Game_of_Thrones_S04E10.mkv - 831.6 MB

 

کیفیت x264 480p 

************* 

Game.of.Thrones.S03E01.mkv - 233.3 MB

Game.of.Thrones.S03E02.mkv - 237.8 MB

Game.of.Thrones.S03E03.mkv - 201.1 MB

Game.of.Thrones.S03E04.mkv - 199.4 MB

Game.of.Thrones.S03E05.mkv - 199.8 MB

Game.of.Thrones.S03E06.mkv - 213.4 MB

Game.of.Thrones.S03E07.mkv - 249.0 MB

Game.of.Thrones.S03E08.mkv - 214.7 MB

Game.of.Thrones.S03E09.mkv - 201.2 MB

Game.of.Thrones.S03E10.mkv - 242.4 MB

*************************

کیفیت x264 720p  

******************** 

Game.of.Thrones.S03E01.mkv - 436.3 MB

Game.of.Thrones.S03E02.mkv - 456.5 MB

Game.of.Thrones.S03E03.mkv - 384.0 MB

Game.of.Thrones.S03E04.mkv - 407.4 MB

Game.of.Thrones.S03E05.mkv - 443.1 MB

Game.of.Thrones.S03E06.mkv - 400.5 MB

 Game.of.Thrones.S03E08.mkv - 413.5 MB

Game.of.Thrones.S03E09.mkv - 400.2 MB

Game.of.Thrones.S03E10.mkv - 441.7 MB

*************************

کیفیت x265 720p  

*********************

Game_of_Thrones_S03E01_x265.mkv - 293.8 MB

Game_of_Thrones_S03E02_x265.mkv - 442.9 MB

Game_of_Thrones_S03E03_x265.mkv - 302.5 MB

Game_of_Thrones_S03E04_x265.mkv - 292.5 MB

Game_of_Thrones_S03E06_x265.mkv - 289.0 MB

Game_of_Thrones_S03E07_x265.mkv - 323.3 MB

Game_of_Thrones_S03E08_x265.mkv - 240.2 MB

Game_of_Thrones_S03E09_x265.mkv - 211.6 MB

Game_of_Thrones_S03E10_x265.mkv - 278.9 MB

*************************

کیفیت x264 1080p  

*********************

Game_of_Thrones_S03E01.mkv - 704.6 MB

Game_of_Thrones_S03E02.mkv - 737.7 MB

Game_of_Thrones_S03E03.mkv - 682.3 MB

Game_of_Thrones_S03E04.mkv - 689.7 MB

Game_of_Thrones_S03E05.mkv - 741.9 MB

Game_of_Thrones_S03E06.mkv - 651.9 MB

Game_of_Thrones_S03E07.mkv - 744.6 MB

Game_of_Thrones_S03E08.mkv - 728.1 MB

Game_of_Thrones_S03E09.mkv - 654.1 MB

Game_of_Thrones_S03E10.mkv - 810.1 MB

 

کیفیت x264 480p

 *************

Game.of.Thrones.S02.E01.mkv - 204.5 MB

Game.of.Thrones.S02.E02.mkv - 203.3 MB

Game.of.Thrones.S02.E03mkv - 200.4 MB

Game.of.Thrones.S02.E04.mkv - 201.2 MB

Game.of.Thrones.S02.E05.mkv - 200.5 MB

Game.of.Thrones.S02.E06.mkv - 202.8 MB

Game.of.Thrones.S02.E07.mkv - 199.6 MB

Game.of.Thrones.S02.E08,mkv - 200.2 MB

Game.of.Thrones.S02.E09.mkv - 175.1 MB

Game.of.Thrones.S02.E10.mkv - 208.6 MB

*************************

کیفیت x264 720p  

*********************

Game.of.Thrones.S02.E01.mkv - 396.1 MB

Game.of.Thrones.S02.E02.mkv - 391.3 MB

Game.of.Thrones.S02.E03.mkv - 391.4 MB

Game.of.Thrones.S02.E04.mkv - 395.5 MB

Game.of.Thrones.S02.E05.mkv - 394.7 MB

Game.of.Thrones.S02.E06.mkv - 396.9 MB

Game.of.Thrones.S02.E07.mkv - 391.3 MB

Game.of.Thrones.S02.E08.mkv - 392.1 MB

Game.of.Thrones.S02.E09.mkv - 396.9 MB

Game.of.Thrones.S02.E10.mkv - 427.1 MB

*************************

کیفیت x265 720p   

*********************

Game_of_Thrones_S02E01_x265.mkv - 229.7 MB

Game_of_Thrones_S02E02_x265.mkv - 238.2 MB

Game_of_Thrones_S02E03_x265.mkv - 191.5 MB

Game_of_Thrones_S02E04_x265.mkv - 219.2 MB

Game_of_Thrones_S02E05_x265.mkv - 275.6 MB

Game_of_Thrones_S02E06_x265.mkv - 282.5 MB

Game_of_Thrones_S02E07_x265.mkv - 237.0 MB

Game_of_Thrones_S02E08_x265.mkv - 270.7 MB

Game_of_Thrones_S02E09_x265.mkv - 215.6 MB

Game_of_Thrones_S02E10_x265.mkv - 302.3 MB

*************************

کیفیت x264 1080p   

*********************

Game_of_Thrones_S02E01.mkv - 680.7 MB

Game_of_Thrones_S02E02.mkv - 691.0 MB

Game_of_Thrones_S02E03.mkv - 681.6 MB

Game_of_Thrones_S02E04.mkv - 654.8 MB

Game_of_Thrones_S02E05.mkv - 699.8 MB

Game_of_Thrones_S02E06.mkv - 697.5 MB

Game_of_Thrones_S02E07.mkv - 712.9 MB

Game_of_Thrones_S02E08.mkv - 689.4 MB

Game_of_Thrones_S02E09.mkv - 703.7 MB

Game_of_Thrones_S02E10.mkv - 819.7 MB

 

کیفیت x264 480p

 *************

Game.of.Thrones.S01E01.mkv - 218.9 MB

Game.of.Thrones.S01E02.mkv - 210.6 MB

Game.of.Thrones.S01E03.mkv - 201.5 MB

Game.of.Thrones.S01E04.mkv - 208.3 MB

Game.of.Thrones.S01E05.mkv - 188.9 MB

Game.of.Thrones.S01E06.mkv - 210.2 MB

Game.of.Thrones.S01E07.mkv - 209.1 MB

Game.of.Thrones.S01E10.mkv - 201.3 MB

 *************************

کیفیت x264 720p  

********************* 

Game.of.Thrones.S01E01.mkv - 395.9 MB

Game.of.Thrones.S01E02.mkv - 389.4 MB

Game.of.Thrones.S01E03.mkv - 395.5 MB

Game.of.Thrones.S01E04.mkv - 388.1 MB

Game.of.Thrones.S01E05.mkv - 386.7 MB

Game.of.Thrones.S01E06.mkv - 386.7 MB

Game.of.Thrones.S01E08.mkv - 395.8 MB

Game.of.Thrones.S01E09.mkv - 390.0 MB

Game.of.Thrones.S01E10.mkv - 387.8 MB

*************************

کیفیت x265 720p   

*********************

Game_of_Thrones_S01E01_x265.mkv - 439.9 MB

Game_of_Thrones_S01E02_x265.mkv - 395.8 MB

Game_of_Thrones_S01E03_x265.mkv - 372.1 MB

Game_of_Thrones_S01E04_x265.mkv - 365.0 MB

Game_of_Thrones_S01E05_x265.mkv - 380.5 MB

Game_of_Thrones_S01E07_x265.mkv - 356.7 MB

Game_of_Thrones_S01E08_x265.mkv - 365.8 MB

Game_of_Thrones_S01E09_x265.mkv - 360.2 MB

Game_of_Thrones_S01E10_x265.mkv - 288.8 MB

 *************************

کیفیت x264 1080p   

*********************

Game_of_Thrones_S01E01.mkv - 796.2 MB

Game_of_Thrones_S01E02.mkv - 714.3 MB

Game_of_Thrones_S01E03.mkv - 739.3 MB

Game_of_Thrones_S01E04.mkv - 718.7 MB

Game_of_Thrones_S01E05.mkv - 701.1 MB

Game_of_Thrones_S01E06.mkv - 679.7 MB

Game_of_Thrones_S01E07.mkv - 746.6 MB

Game_of_Thrones_S01E08.mkv - 751.0 MB

Game_of_Thrones_S01E09.mkv - 726.9 MB

Game_of_Thrones_S01E10.mkv - 679.9 MB 

 

 

 


x265 در دستگاه های پخش قدیمی خانگی و همچنین تلویزیون های به غیر از4K غیر قابل پخش است

اگر در پخش فیلم های x265 بر روی ویندوز خود مشکل دارید ( مثل پخش صدای بدون تصویر ) باید آخرین نسخه یکی از نرم افزار های زیر را دانلود کرده و نصب نمایید.

K-Lite Codec Pack
KMPlayer
VLC Player
POT Player

 

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط bard در تاریخ 1398/01/02 و 23:16 دقیقه ارسال شده است

سلام خسته نباشید لینک ها مشکل دارن خوهشا رسیدگی بفرمایید .
باتشکر

این نظر توسط Han Hyo Joo در تاریخ 1397/03/17 و 11:34 دقیقه ارسال شده است

بسیار بسیار عالی بود سپاس.

این نظر توسط زهرا در تاریخ 1396/03/31 و 20:09 دقیقه ارسال شده است

ببخشید زیرنویس فصل پنج و نذاشتید

این نظر توسط علیرضا در تاریخ 1396/03/24 و 0:08 دقیقه ارسال شده است

فصل 6 قسمتهای 7 تا 10 مشکل دارند

این نظر توسط علیرضا در تاریخ 1396/03/23 و 2:33 دقیقه ارسال شده است

من هر کار می کنم برای کیفیت 1080 زیرنویس پیدا نمی کنم.کسی می تونه کمکی کنه در این رابطه؟؟
پاسخ : زیرنویس کیفیت های دیگه رو بزارید با پلیرتون عقب جلو کنید به راحتی سینک میشه

این نظر توسط Mily در تاریخ 1396/03/18 و 5:46 دقیقه ارسال شده است

سلام. لینکاتون خرابه. لطفا رسیدگی کنین زودتر. ممنون. قسمت 6 فصل 3 رو هم قرار ندادید 1080p
پاسخ : http://uplod.ir/0mk70gxesvm2/Game_of_Thrones_S03E03_1080p.mkv.htm

این نظر توسط Mily در تاریخ 1396/03/17 و 8:28 دقیقه ارسال شده است

فصل 3 قسمت 6 1080p x265 نیست. جا گزاشتید

این نظر توسط Ali در تاریخ 1396/03/16 و 16:20 دقیقه ارسال شده است

آقا الان این انکود 1080 فصل ا تا 5 برای کدام گروه لطفا جواب دهید باتشکر

این نظر توسط danial در تاریخ 1396/03/14 و 11:18 دقیقه ارسال شده است

فصل 1 لینک های دانلودش خراب شدند

این نظر توسط Mahdi در تاریخ 1396/03/06 و 4:07 دقیقه ارسال شده است

چرا اپلود بوی میزنه که فایل موجود نیس؟؟


کد امنیتی رفرش
1 2 3 4 5 6 7 8 9 ...14 15 صفحه بعد
اطلاعات کاربری
بک لینک