loading...
دانلود فیلم های 2017
تبلیغات محیطی
reza بازدید : 665 نظرات (0)

Throne Rush از بازی های استراتژیکی اندروید به صورت آنلاین کمپانی NEXTERS LIMITED می باشد که تا کنون بیش از ده میلیون بار از Googleplay دانلود شده است. شباهت بسیار زیادی که اینبازی با عنوان معروف Stronghold یا همان جنگ های صلیبی دارد، باعث افزایش جذابیت و زنده شدن خاطرات برخی از افرادیست که قبل ها چنین عناوینی را بر روی کامپیوتر تجربه کرده اند.

Throne Rush دانلود Throne Rush   بازی یورش تاج و تخت اندروید

با مدیریت منابع مهم در بازی Throne Rush قلعه ای بنا کنید و در داخل آن به جع آوری ارتش بزرگی بپردازید تا در نبرد های پیش رو موفقیت های زیادی به دست آورید. آموزش دادن مهارت های نظامی به سربازان تازه وارد در داخل ارتش باید در اولویت های اولیه قرار بگیرد تا در جنگ های دفاعی یا هجومی شکست نخورید. آن ها را به بهترین سلاح های کلاسیک تجهیز کنید و به سوی دشمن بفرستید تا او را به نابودی بکشند.

 

از سرزمین های دیگر غارت کنید، مراقب حملات سایر بازیکنان باشید تا فریب نخورید و با بهترین نیرو هایتان از منابع ارزشمندتان دفاع کنید. از استراتژی های مناسب و کم نظیری در Throne Rush بهره بگیرید تا نبرد های موفقیت آمیزی را پشت سر بگذارید و طعم شیرین پیروزی در میادین جنگی را برای چند بار متوالی بچشید. در دفاع، مهم ترین چیزی که باعث افزایش قدرت نیرو های نظامیتان می شود، دیواریست که اطراف شهر کشیده می شود و از آن در مقابل دشمنان به نوعی محافظت می کنید. روی این دیوار می توانید نیرو هایی نظیر تیراندازان را قرار دهید تا مانع ورود دشمن به سرزمینتان شوند. اما در حملات بازی Throne Rush نیاز به یک آرایش نظامی دقیق، منظم و از پیش تعیین شده دارید تا هیچ حرکت اشتباهی در جنگ مرتکب نشوید و بیشترین ضربه را به دشمنان وارد سازید. هر چند فرد مورد نظر نیز از تمامی قدرت خود بهره مند خواهد شد.

حجم فایل : 49.41 مگابایت

پیش نیاز اندروید : نسخه 4.0 یا بالاتر

دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت

تصویری از محیط بازی

پسورد فایل ها : www.freegames.ir

لینک گوگل پلی

توجه :

برای اجرا نیاز به اینترنت دراید.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
بک لینک