loading...
دانلود فیلم های 2017
تبلیغات محیطی
reza بازدید : 9280 نظرات (0)

Tank Crush نام بازی آنلاینی در سبک استراتژیکی و جنگی طراحی شده توسط کمپانی Efun AM برای سیستم عامل Android است که بیشتر از 50 هزار بار دریافت شده است. ارتش قوی و استوار خود را در جهان بازی به وجود بیاورید و آن را با تانک های قدرتمندی که خریداری می کنید، به راه بیاندازید. به سایر شهر ها یا کاربران حمله کنید و هر چیزی را که در مقابلتان هست، نابود سازید.

Tank Crush دانلود Tank Crush   بازی نابودی تانک اندروید

منطقه نظامیتان را در بازی Tank Crush به طور دلخواه و با ساختمان های مورد نظر بسازید و از آن در برابر دشمنان و افرادی که به سمت آن هجوم می آورند، دفاع کنید. تانک های متنوعی در فروشگاه قابل خریداری هستند اما برای هر یک باید هزینه خاصی پرداخت کنید تا نمونه ای از آن را در ارتشتان داشته باشید. البته اگر استراتژی خاصی مد نظرتان باشد، می توانید چندین دستگاه از یک نوع تهیه کنید.

 

امکان ایجاد اتحاد با چند کاربر دیگر نیز وجود دارد تا با کمک یکدیگر بتوانید قدرت را در منطفه به دست آورید و هیچ کسی جلودارتان نباشد. در بخش اتحادی Tank Crush می توانید با اتحاد دیگری اعلان جنگ کنید و به مدت محدودی با آن ها به نبرد بپردازید تا در نهایت گروه پیروز پاداش مناسبی دریافت کند. هر تانکی که در این بازی ساخته می شود، وظیفه ای را با توجه به ویژگی هایی که دارد، بر عهده می گیرید تا در نهایت با استفاده از مجموعه این نابودگران بتوانید در Ranking جهانی به یکی از برترین بازیکنان تبدیل شوید. زمانی که بازی Tank Crush را به صورت آنلاین تجربه می کنید، باید مراقب حملات ناگهانی دشمنان باشید. تنها زمانی که تانک های دشمن در راه سرزمینتان هستند، به شما اخطار داده می شود و در کوتاه ترین زمان ممکن باید خود را با شرایط موجود وفق دهید و از خودتان دفاع کنید.

حجم فایل : 24.23 مگابایت

پیش نیاز اندروید : نسخه 2.3.3 یا بالاتر

دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت

تصویری از محیط بازی

پسورد فایل ها : www.freegames.ir

لینک گوگل پلی

توجه :

برای اجرا نیاز به اینترنت دراید.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
بک لینک