loading...
دانلود فیلم های 2017
تبلیغات محیطی
reza بازدید : 282 نظرات (0)
دانلود آخرین نسخه نرم افزار DVDFab شکستن قفل های دی وی دی و بلوری

DVDFab نام نرم افزاری است که بر پایه سیستم عامل ویندوز ساخته شده که به وسیله آن میتوانید تقریبا تمامی قفل های نرم افزاری را از روی دیسک های محافظت شده بردارید و انواع قفل هایی که جهت جلوگیری از کپی برداری می باشد را غیر فعال نمایید . این برنامه همچنین به شما امکان میدهد که فیلم های دی وی دی را نیز بدون هیچگونه محدودیتی به راحتی تماشا نمایید. این نرم افزار همچنین با اتصال به سرور خود از طریق اینترنت میتواند کد ها

 و اسکریپت های جدید جهت شکستن قفل های جدید را از سرور اصلی دانلود کرده و دیتابیس خود را آپدیت نمایید . نسخه جدید این نرم افزار قابلیت پشتیبانی از دیسک های بلوری را داراست . اگر شما می خواهید دیسک های بلوری خود را به فایل های HD , MP4 و یا MKV تبدیل کنید نرم افزار DVDFab می تواند انتخاب مناسبی برای این کار باشد . نرم افزار DVDFab با دارا بودن انتخاب های مختلف برای تبدیل دیسک های شما بهترین کیفیت را بعد از تبدیل به شما ارائه می دهد .

توسط DVDFab شما می توانید به صورت مستقیم رایت DVD به DVD و یا Bluray به Bluray را تجربه نمایید . نسخه جدید توسط تیم جدیدی باز نویسی شده که به گفته سازندگان سرعت بیشتر و عملکرد بهتری را برای کاربران به ارمغان آورده است .

در هنگام تبدیل DVD گزینه های مختلفی در اختیار شما قرار می گیرد بطوریکه شما می توانید انواع قفل های محافظتی را از روی دیسک خود بر دارید .

نرم افزار قابلیت پشتیبان گیری از دیسک ها و اطلاعات بر روی هارد دیسک را دارا می باشد و میتوان از ابزار پشتیبان گیری DVDFab به عنوان یک ابزار قدرتمند نام برد . مراحل آسان نصب نرم افزار باعث میشود تا کاربر بدون هیچ دانش فنی از نرم افزار را نصب و استفاده کند . یکی از ابزارهای مهم در نرم افزار ، ابزار کپی دیسک ها می باشد و میتوان به صورت مستقیم تمامی اطلاعات از دیسک بر روی حافظه هارد دیسک تا ۲۰ برابر سریعتر کپی کرد . نرم افزار از قسمت های مختلفی تشکیل شده که میتوان به مبدل فایل ویدئویی آن اشاره داشت . با استفاده از این ابزار میتوان فایل ویدئویی مورد نظر خود را به نرم افزار معرفی کنید سپس خروجی فایل را مشخص نمایید . بعد از اتمام تبدیل فرمت میتوان فایل مربوطه را بر روی سی دی و یا دی وی دی رایت نمایید . رایت فایل های دی وی دی DVD+R/RW, DVD-R/RW, DVD+R DL, DVD-R DL توسط نرم افزار پشتیبانی میشود . نرم افزار DVDFab 9 از ۱۰ فرمت Generic, iPod, PSP, ZUNE, NDS, Xbox 360, PS3, Cell Phone, PVP ,PDA برای کنسول های بازی و تلفن های برای رایت و تبدیل فرمت پشتیبانی میکند .

 

تعدادی از قفل های معروف که توسط این نرم افزار برداشته می شوند به شرح زیر است :

CSS, CPPM, RC, RCE, APS, UOPs, ARc­cOS, Rip­Guard, FluxDVD, CORE X2, و …

 

ویژگی های نرم افزار DVDFab :

- تبدیل مستقیم DVD به DVD

- شکستن قفل های موجود بر روی انواع دیسک های تصویری

- پشتیبانی از فرمت های مختلف از جمله MKV و MP4

- دارای پخش کننده قدرتمند و مستقل

- امکان انتقال فایل های تبدیل شده به موبایل

- قابلیت دریافت کدهای ریجن از سرور متصل به اینترنت

 

تصاویری از محیط نرم افزار DVDFab :

دانلود آخرین نسخه نرم افزار DVDFab شکستن قفل های دی وی دی و بلوری
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
بک لینک