loading...
دانلود فیلم های 2017
تبلیغات محیطی
reza بازدید : 458 نظرات (0)

نسخه معمولی +نسخه مود شده 

RoboCop که در ایران با نام پلیس آهنی بر سر زبان ها رایج است نام بازی اکشن و گرافیکی ای است که حتی شاهد ساخت فیلم آن و پخش چند سری از این فیلم بسیار زیبا از صدا و سیمای کشورمان بودیم . حالا این فیلم و این شخصیت پا به گوشی های اندرویدی گذاشته و شاهد ساخت بازی آن از طرف کمپانی بسیار قدرتمند و مطرح glu هستیم که در این پست از سایت Apktops به معرفی جدیدترین نسخه از آن  به صورت تست شده و کاملا آفلاین هستید 

RoboCop 1.0.4

داستان بازی به این صورت است که شما در این بازی در نقش  RoboCop یا همان پلیس آهنی با شرورین و کلاه برداران  مبارزه کرده و باید قانون را در سطح شهر حکم فرما کنید. البته قبلا باید آموزش های لازم را دیده و تجهیزات خود را برای مبارزه های گاها سنگین بروز و تقویت کنید .  همچنین قابلیت بسیار  جالبی که در این بازی وجود دارد این است که با استفاده از حسگر حرارتی که یکی از تجهیزات اصلی شماست قادر خواهید بود  بدن دشمنان خود را اسکن کنید و نقاط ضعف آن ها را پیدا کرده و به سادگی آن ها از میان ببرید .  برای دانلود فایل Apk و دیتای بازی و مطالعه راهنمای نصب و استفاده از فایل دیتا به ادامه مطلب همین پست از سایت Apktops مراجعه نمایید .

ویژگی ها : 

ارتقاء سلاح های خود
استفاده از حملات هواپیماهای بدون سرنشین
اسکن محیط اطراف و یدا کردن دشمنان به وسیله حرارت بدن آنها

تغییرات : 

به دست آوردن سلاح های جدید و زره پوش
مناسب با توانایی های خاص و منحصر به فرد
رفع اشکال و پیشرفت های دیگر

 

 

راهنمای نصب : پس از نصب فایل apk بازی فایل دیتای آن را هم توسط پسورد www.apktops.ir  از حالت فشرده خارج کنید حال پوشه com.glu.robocop را در مسیر Android/obb کپی نمایید .

 

 
 
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
بک لینک