loading...
دانلود فیلم های 2017
تبلیغات محیطی
reza بازدید : 2197 نظرات (0)

دانلود بازی Crashday برای PC

 این بازی کرک شده توسط گروه حرفه ای RELOADED میباشد و حال آماده ی دانلود از لینک مستقیم. این بازی دارای سبک مسابقه ای میباشد و البته کمی فرق دارد؛ شما در بازی تمام قانون مبارزات را زیر پا میگذارید و یک مسابقه ی بسیار خشن و سهمگین بین ماشین های قدرتمند و مجهز به سلاح های خاص انجام میدهید. این بازی مسابقاتش به چند قسمت مختلف تقسیم میشوند که هر کدام ضنون خاصی دارند. این مسابقات عبارت اند از Wrecking Match ، Stunt show ، Hold the Flag ، Race ، Pass the bomb ، Bomb Run که هر کدام دارای چالش های بسیار جذابی میباشند. در بازی شما به علاوه ی مراحل اصلی مراحل فرعی بسیار زیادی نیز دارید که باید آن ها را انجام دهید. گرافیک بازی نسبت به حجم کم آن واقعا مثال زدنی میباشد و چنان طبیعی کار شده است که واقعا جای تحسین دارد. نور پردازی بسیار زیبا است و تخریب پذیری نیز بسیار واقعی که باعث میشود هیجان بازی چندین برابر شود. هم اکنون میتوانید نسخه ی کامل و کرک شده ی RELOADED بازی Crashday با حجم 510 مگابایت دانلود نمایید.

 

حداقل سیستم مورد نیاز بازی :

  • ویندوز : Windows Vista/7/XP
  • پردازنده : Pentium IV 1 GHz
  • گرافیک :64 MB
  • آداپتور گرافیکی : Directx v8.0
  • رم مورد نیاز : 256MB Ram
  • هاردیسک لازم :1500MB availeble Hardisk

تصاویری از محیط بازی :
دانلود بازی Crashday برای PC
دانلود بازی Crashday برای PC
دانلود بازی Crashday برای PC
توجه مهم : تمام فایل های فشرده سایت گیم تو دی ال چندین بار تست شده اند و دارای ریکاوری 5% می باشند، لذا به هر دلیلی از جمله نوسانات اینترنت ، قطع شدن و ناقص دانلود شدن موقع استخراج فایل های فشرده به ارورهایی همچون CRC و … برخوردید ، از داخل برنامه Winrar و گزینه Tools عبارت Repair Archive را بزنید، تا پارت ناقص دانلود شده شما ترمیم شود و سپس فایل خراب حذف کنید و اسم فایل ریکاوری شده را به اسم همان فایل تغییر نام دهید و بعد Extract نمایید.

  • حجم نسخه کامل بازی  : 510 مگابایت
  • پلتفرم  :  PC
  • منبع : گیم تو دی ال
  • پسورد فایل های فشرده : www.game2dl.com
بخش دانلود

دانلود مستقیم بازی Crashday – RELOADED


آموزش نصب بازی و کرک کردن :

ابتدا فایل های بالا با برنامه IDM را دانلود کنید و سپس آنتی ویروستان را غیرفعال و خاموش نمایید و حالا با برنامه winrar فایل بالا را از حالت فشرده خارج نمایید. حالا شما یک فایل به نام rld.crashday.iso دارید که آن را با برنامه ی   Virtual Clone Drive باز کنید و بعد شما چندین فایل میبینیدی که ابتدا فایل های Data1.cab , data2.cab و engine.cab رو اکسترک کنید. حال فایل Setup.exe را دابل کلیک کنید تا نصب آغاز شود و در آخر هم وارد پوشه Crack شوید و محتویات آن موجود در آن را کپی کنید و در محل نصب بازی بریزید. چون بعضی از قایل ها از قبل وجود دارند ، از شما سوال می پرسد، که آیا جایگزین شوند و شما گزینه copy and replace را برای همه بزنید تا جایگزین شوند  و پس از آن نرم افزارهای لازم برای اجرای بازی را از زیر دانلود و نصب نمایید.

دانلود کرک RELOADED بازی Crashday

اگر فایل های bin که نوعی فایل فشرده  است را بلد نیستید باز کنید به پست زیر مراجعه کنید.

آموزش اجرای فایل ISO و Bin با برنامه Virtual CloneDrive 5.4.7.0

توجه مهم :پس از پایان نصب محل بازی خود را در آنتی ویروستان اعتمادسازی کlنید.

نرم افزارهای ضروری برای اجرای بازی که حتما باید نصب شوند :

توجه : موقع نصب برنامه های زیر باید به اینرنت وصل بمانید، تا آخرین نسخه آن ها دانلود و نصب شود.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
بک لینک